برنامه سئو ایرانی

برنامه سئو ایرانی جامع ترین راهکار برای مدیریت کلمات کلیدی و رتبه بندی سایت شماست . این برنامه با مدیریت دقیق و صحیح کلمات کلیدی سایت شما را مدیریت و رتبه اصلیتان را نمایش می دهد . از آنجا که گوگل در وب مستر خود هیچگاه رتبه اصلی را نمایش نمی دهد ما بر آن شدیم تا نرم افزای داشته باشیم که رتبه را دقیق و مطابق خواسته سئوکاران ایرانی نمایش و در صورت نیاز آن را پیامک کتد . این اولین برنامه در سطح جهانیست که تا حد قابل قبولی تمام نیازهای یک سئوکار را برآورده می سازد .

فرق نمایش رتبه در گوگل و برنامه سئو ایرانی

همانطور که می دانید گوگل برای نمایش جایگاه کلمه شما فاکتورهای بسیاری را در نظر میگیرد . یکی از آن فاکتورها کشوری است که می خواهید کلمه را در آن جستجو کنید . به همین منظور گوگل همواره اعتقاد دارد رتبه یک میانگین بین چند جایگاه است . به طور مثل اگر یکی از کلمات کلیدی شما کتاب باشد . به فرض مثال گوگل با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگون رتبه حقیقی شما را میانگینی بین چند جایگاه در نظر می گیرد چرا که در ایران ممکن است در حال حاضر یک رتبه داشته باشید (به علت سئو خوب یا بازدید کاربران ) و در کشور دیگری مثل المان یا فرانسه یا هرکشور دیگری جایگاه متفاوت داشته باشید . پس بدیهی است گوگل نمی تواند دقیق ترین رتبه را نشان دهد . اما ما ایرانی ها به علت اینکه بازار سایت و بازدید کنندگان ما محدود است و به علت فارسی زبان بودن سایتمان ممکن است در نهایت یک افغانستان تنها کشور دوم سایتمان باشد لذا رتبه جهانی برایمان ملاک نیست و رتبه حقیقی ایران برایمان اهمیت دارد .

بنابراین : برنامه سئو ایرانی همین کار را برای شما انجام خواهد داد . رتبه دقیق و صحیح درست همانی که سرچ می کنید را در اختیار شما قرار می دهد .

برنامه سئو ایرانی
برنامه سئو ایرانی – در حال حاضر آخرین مراحل طراحی خود را پشت سر می گذارد .

برنامه سئو ایرانی کی منتشر می شود ؟

در حال حاضر روی آخرین مراحل برنامه در حال طراحی و کدنویسی هستیم و به زودی بهترین نرم افزار سئو ایرانی منتشر خواهد شد . با توجه به روند متوسط پروژه مشخص نیست تا یک ماه آینده این برنامه تکمیل شود یا خیر اما این خبر خوش را می توانیم از همین حالا بدیهم که برنامه سئو ایرانی سختترین قسمت خود را پشت سر گذاشته و تاکنون ۱۰۳۳ بار تست شده است . این تست به ما نشان می دهد که بسیاری از خطاهای برنامه به خوبی گرفته شده تا بهترین نتیجه و رابط کاربری را برای کابران به ارمغان بیاورد .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *