رتبه گیری کلمات | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

رتبه گیری کلمات کلیدی سایت

برای رتبه گیری در برنامه سئو ایرانی به تب رتبه گیری کلمات بروید . در هر بار شما می توانید از 1 تا 10 کلمه مهم سایت خود را وارد کنید . در نسخه رایگان برنامه این تعداد کمتر است .

هر کلمه توسط چک باکس کناری آن قابلیت فعال شدن و غیرفعال شدن دارد . به این منظور اگر 10 کلمه وارد کرده اید ولی تنها قصد دارید کلمات 3 و 4 و 7 رتبه گیری شوند کافیست تیک کناری همین کلمات را فعال کرده و مابقی را خاموش کنید . برای گرفتن رتبه پس از وارد کردن کلمه و فعال کردن باکس وضعیت آن می توانید دکمه Enter را فشار داده و یا بر روی دکمه بررسی کن کلیک کنید .

مدت زمان هر رتبه گیری

برای گرفتن هر رتبه بین 2 الی 5 ثانیه زمان خواهد برد . چنانچه این مدت زمان بیشتر شد از دکمه لغو در ردیف کلمه موردنظر استفاه کنید . این دکمه کلیه فعالیت های ردیف انتخابی را متوقف خواهد کرد . در صورتی که کلمه شما در صفحات بالاتری باشد ممکن است این مدت زمان گفته شده بیشتر شود . همچین عامل مدت زمان رتبه گیری به سرعت ارائه دهنده اینترنت شما و سایر فعالیت ها تحت شبکه نیز بستگی دارد .

موقعیت کلمه کلیدی

جایگاه شما در گوگل را نشان می دهد . در این قسمت هر رتبه با علامتی در کنار آن نمایان می شود . رتبه های بین 1 تا 10 سبز رنگ هستند . سایر رنگ های نشان داده شده را در قسمت زیر بخوانید :

رتبه های بین 1 تا 10 سبز رنگ هستند.

رتبه های بین 11 تا 20 زرد رنگ هستند .

رتبه های بین 21 تا 100 قرمز رنگ هستند .

چنانچه شمارنده رتبه را تا سقف مشخصی معین کرده باشید و موقعیت کلمه کلیدی شما بالاتر از آن مقدار باشد به رنگ مشکی دیده می شوند .

استفاده از آدرس صفحه سئو شده

فرض کنید از کلمه کلیدی شما 2 رتبه در صفحه گوگل و زیر همدیگر باشند . به طور مثال کلمه کلیدی خرید کتاب برای سایت ketab.com در صفحه نخست گوگل جایگاه 1 و 2 رو با دو صفحه متفاوت از یک سایت بدست آورده باشند … در این خصوص برنامه کدام رتبه را در نظر بگیرد ؟

ما این پاسخ را به دو شکل حل کرده ایم :

روش اول این است که ما اولویت را روی رتبه بالاتر در نظر میگیریم . یعنی با این صحت که هر دو رتبه متعلق به یک سایت است اما ما رتبه بهتر را در نظر میگیریم.

روش دوم استفاده از آدرس صفحه سئو شده است . این به اختیار شماست که به برنامه بگویید که صفحه موردنظر شما دقیقا کدام است . کافیست تیک کناری وضعیت استفاده از آدرس صفحه برای ردیف موردنظر را فعال کرده و سپس آدرس را به طور کامل اعم از http و غیره وارد کنید . در این صورت برنامه به جای مشاهده دامین اصلی به دنبال لینک موردنظر شما در جایگاه می گردد .

شروع آنالیز فعال ها

در کنار این دکمه یک دکمه زرد رنگ دیگری وجود دارد که می توانید لیست کامل کلمات خود را وارد کنید . فرمت ورودی کلمات باید به این شکل باشد :

کلمه کلیدی اول

کلمه کلیدی دوم

کلمه کلیدی سوم

کلمه کلیدی چهارم

کلمه کلیدی ……

به جای کلمه کلیدی لغات خود را بنویسید و یک خط پایین بیاید . این فرمت را می توانید با پسوند txt ذخیره کنید .

حال پس از وارد سازی تمامی لغات می توانید به جای رتبه گیری تکی از رتبه گیری خودکار استفاده کنید . کافیست بر روی دکمه شروع آنالیز فعال ها کلیک کرده تا نرم افزار به طور خودکار رتبه ها را بگیرد . پس از پایان رتبه گیری با یک اعلان به شما پیغامی مبنی بر به اتمام رسیدن رتبه گیری نشان داده می شود  .

تحلیل و بررسی رتبه

پس از بدست آوردن رتبه بر روی دکمه تحلیل و بررسی رتبه کلیک کنید . ظرف چند ثانیه به تب دیگری منتقل می شوید . در این قسمت می توانید سابقه لغات رتبه گیری شده را مشاهده کنید . این قسمت فقط تاریخچه رتبه کلمه فعلی را نشان می دهد . شما می توانید تاریخچه را پاکسازی یا یک مورد به خصوص را حذف یا دوباره رتبه گیری کنید . تحلیل و بررسی رتبه به شما کمک می کند با اطلاع از رتبه های قبلی با توجه به تاریخ و ساعت رتبه گیری شده چه مقدار صعود یا سقوط داشته اند و با توجه به این موضوع استراتژی خود را تقویت کنید .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

1 دیدگاه برای “رتبه گیری کلمات | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

  1. Avatar
    S گفته:

    این برنامه رتبه گیری رو از کجا میتونم دریافت کنم(دانلود) به نظر من مطالب مفیدی بود
    ممنون ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *