نصب برنامه | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

برای نصب برنامه ابتدا فایل setup را از صفحه اصلی دریافت کنید . برنامه با دو نسخه متفاوت ارائه شده است . با توجه به مشخصات فایل نصب یکی را انتخاب کرده و پس از دانلود کامل بر روی سیستم خود اقدام به نصب نرم افزار کنید .

پیش نیاز های نصب برنامه سئو ایرانی

پیش نیاز ها برنامه های جانبی هستند که در کنار نرم افزار اصلی بر روی سیستم شما نصب خواهند شد . نصب کردن این پیش نیازها اختیاری بوده اما به دو صورت قابل دریافت هستند :

روش اول شما می توانید برنامه نسخه کم حجم را دانلود کرده و پیش نیاز ها را از سایت اصلی مایکروسافت یا وب سایت پلتفرم بوی دریافت و اقدام به نصب آنها کنید .

روش دوم شما می توانید نسخه نصبی کامل را دریافت کرده و اقدام به نصب برنامه کنید . در این روش کلیه پیش نیاز ها در حین نصب نرم افزار بر روی سیستم شما نصب خواهند شد .

روش سوم استفاده از فایل نصبی آنلاین است . دز این رش برنامه اصلی از روی فایل setup نصب شده و پیش نیاز ها به صورت آنلاین توسط خود نصاب دریافت شده و نصب می گردند .

  • پیشنهادی : پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم است . چراکه بدون هیچ دردسری با سرعت تضمین شده فایل نصب دانلود می شود و می توانید به سرعت آخرین نسخه برنامه را نصب نمایید . 

در زیر لیست کامل پیش نیازهای برنامه منتشر شده است . لطفا قبل از اقدام کردن به نصب برنامه از نصب بودن پیش نیاز ها مطمئن شوید .

لیست پیش نیازهای نصب برنامه

پیش نیاز فایل هایی هستند که برنامه برای اجرای صحیح خود به آنها احتیاج دارد . کلیه پیش نیاز ها انتشار رسمی وب سایت مایکروسافت بوده و هیچگونه تهدید و خطری برای سیستم شما ندارند . شرح کلیه مستندات منتشر شده را می توانید از وب سایت اصلی مایکروسافت مطالعه فرمایید .

Microsoft .NET Framework 4.6.2 

مایکروسافت دات نت فریم ورک یک پلتفرم متن باز رایگان بوده و هیچ هزینه ، مجوز برای استفاده های تجاری ندارد .
.NET رایگان است.  .NET منبع کتابخانه ای متن باز چند پلتفرمی است و دارای ابزار توسعه رایگان برای ویندوز ، لینوکس و macOS است.کتابخانه NET توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود.

برای دریافت آخرین نسخه این پیش نیاز بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود از سرور مایکروسافت دانلود از سرور پلتفرم بوی

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015-2019 x64

Visual C ++ Redistributable Packages اجزای زمان اجرای کتابخانه های Visual C ++ را نصب می کند. این components ها برای اجرای برنامه های C ++ که با استفاده از Visual Studio 2015 یا ۲۰۱۹ ساخته شده اند لازم دارند .این نسخه برای سیستم هایی با معماری ۶۴ بیتی ارائه شده است .

برای دریافت آخرین نسخه این پیش نیاز بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود از سرور مایکروسافت دانلود از سرور پلتفرم بوی

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015-2019 x32

Visual C ++ Redistributable Packages اجزای زمان اجرای کتابخانه های Visual C ++ را نصب می کند. این components ها برای اجرای برنامه های C ++ که با استفاده از Visual Studio 2015 یا ۲۰۱۹ ساخته شده اند لازم دارند .این نسخه برای سیستم هایی با معماری ۳۲ بیتی ارائه شده است .

برای دریافت آخرین نسخه این پیش نیاز بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود از سرور مایکروسافت دانلود از سرور پلتفرم بوی

دانلود آخرین نسخه

شما همواره می توانید از صفحه اصلی معرفی نرم افزار یا از طریق صفحه محصولات اقدام به دریافت آخرین نسخه برنامه کنید . همچنین اگر برای اولین بار قصد خرید برنامه را دارید لینک دانلود فایل نصبی برنامه برای شما ارسال می شود . پس از نصب برنامه به طور خودکار به روز رسانی ها انجام می شود و نیازی به انجام کار دیگری نخواهید داشت . برای چک کردن زود هنگام به روز رسانی نرم افزار از طریق منوی راهنما گزینه چک کردن آپدیت را کلیک کنید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *