جستجوی کلمات پیشنهادی | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

جستجوی کلمات پیشنهادی یک ابزارک مفید در بخش تولید محتوای برنامه سئو ایرانی می باشد . این ابزار به شما کمک می کند تا کلمات پر جستجوی کاربران را بدست بیاورید . با اطلاع از کلماتی که کاربران زیاد جستجو می کنند می توانید لیست کلمات کلیدی خود را بدست آورید و جهت رتبه گیری آنها را دسته بندی کنید .

کلمات با جستجوی بالای کاربران

کسب و کار شما چیست ؟ در چه زمینه ای تولید محتوا می کنید ؟ اصلی ترین کلمه را در نطر بگیرید و آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا لیست نتایج برای شما نمایان شود .

شما می توانید از آبکون تولید محتوا یا منوی آبشار ابزارها وارد بخش تولید محتوا شوید . در اولین تب می توانید کلمات پیشنهادی را پیدا کنید .

فرض کنیم کسب و کار شما پوشاک مردانه است ولی از سایر کلمات کلیدی که کاربران در هول محور این لغت جستجو می کنند بی خبر هستید . کلمه پوشاک مردانه را در قسمت کلمه کلیدی وارد کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کرده و یا دکمه اینتر بر روی کیبورد خود را فشار دهید . اکنون در بخش لیست لغات پیشنهادی کلمات را می توانید مشاهده کنید .

پس از کلیک کردن لیست نتایج را نمی بینید ؟

ما برای اینکه دقیق ترین لیست را بدست بیاوریم از دو موتور جستجو استفاده کرده ایم و با ادغام لیست نتایج هر دوی آنها متوجه خواهیم شد اصلی ترینشان کدام است . این را بر عهده ما بگذارید . حال اگر با خطای “خیلی طول کشید” مواجه شدید مراحل زیر را انجام دهید :

1- به تب رتبه گیری کلمات کلیدی بروید

2-وارد تب کناری آن شوید ( تنظیمات و نشست ها)

3- بر روی دکمه تنظیم رندر موتور برنامه کلیک کنید

4-سعی کنید از آخرین نسخه رندر وب استفاده نمایید . ما پیشنهاد میکنیم از نسخه 11 استفاده کنید ولی چنانچه این نسخه در سیستم عامل شما یافت نشد 2 راه حل دارید :

الف  ) در سیستم عامل ویندوز 7 به بالا این گزینه معمولا در دسترس است . اگر ویندوزتان 10 باشد که 100 درصد !

ب) سیستم عامل ویندوز خود را اگر 7 هستید به سرویس پک 1 و اگر 8 یا 10 هستید آپدیت نمایید .

ج ) یک راه سر راست تر نصب مرورگر اج مایکروسافت است وارد این لینک شوید و آنرا نصب کنید . اکنون می توانید از رندر این مرورگر در برنامه استفاده کنید . کافیست آخرین گزینه رندر را انتخاب نمایید

برنامه پس از انتخاب راه اندازی مجدد می شود . 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “جستجوی کلمات پیشنهادی | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

  1. Avatar
    top slot 88 گفته:

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few
    pics to drive the message home a bit, but other than that, this is excellent blog.
    An excellent read. I will certainly be back.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.