دانلود برنامه سئو ایرانی نسخه جدید

برنامه سئو ایرانی چیست ؟

برنامه سئو ایرانی یک نرم افزار جامع برای رتبه گیری کلمات وب سایت است که بدون دخالت کاربر اغدام به رتبه گیری و نمایش نتایج می کند . شما با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به انجام رتبه گیری دستی با صفحات بدون کش و شمارش های پی در پی نخواهید داشت . تنها کاری که باید انجام دهید آماده سازی لیست کلماتتان است که البته به لطف ابزارهای متنوع داخل برنامه شما می توانید برای شروع بدست آوردن کلمات کلیدیتان را هم بر عهده برنامه بگذارید .با برنامه seo for persian به جنگ رتبه های کلمات کلیدی بروید .

چه چیزهایی در نسخه جدید اضافه شده است ؟

نمایش ادورز رقبا در برنامه سئو ایرانی

ادورز رقبایتان را تماشا کنید . در بخش آنالیز کلمه ، شما با وارد کردن یک کلمه می توانید رتبه آن را کلمه را مشاهده کنید . در نسخه های قدیمی برنامه لیست سایر سایت های رقیب و کلمات به کار رفته شده در اولین سایت لیست را مشاهده می کردید . حال در نسخه جدید به جای لیست کلمات به کار رفته در سایت رقیب کلمات پر جستجوی کاربران و در لیست کنار آن رقیب هایی که روی آن کلمه ادورز رفته اند را مشاهده می کنید .

 

برنامه سئو ایرانی رقیب های ادورز را نمایش می دهد

نمایش آمار رتبه های گرفته شده از یک کلمه

در نسخه های پیشین تنها یک لیست بلند وجود داشت که کاربر می توانست وضعیت رتبه کلمه موردنظر را در تاریخ های مختلف تماشا کند . این در حالی بود که اگر تاریخ ها متنوع بودند کاربر می بایست لیست را مدام اسکرول کند اما در نسخه جدید یک رابط گرافیکی برای نمایش هرچه بهتر آمار رتبه یک کلمه در نظر گرفته شده است .

ابزارک تست سرعت سایت در برنامه مدیریت سئو

حال وقت آن رسیده به سراغ ابزارهای جدیدتری برویم . ابزار سرعت سایت که نمونه آن زیاد در اینترنت یافت می شود را می توانید در کنار سایر ابزارها در اختیار داشته باشید . این ابزار خیلی قدرتمند نیست اما در نمایش اطلاعات و گرفتن اسکرین شات سایت در حالت های مختلف یک گزینه خوب و مناسبی به نظر می رسید که می توانید بارها از آن استفاده کنید .

در برنامه سئو ایرانی نسخه جدید به راحتی می توانید سرعت سایت خود را بدست بیاورید .

برنامه سئو ایرانی را الان دانلود کنید

کاربران عزیز می توانند با ورود به صفحه خرید برنامه ی سئو ایرانی نسخه کامل آن را خریداری کرده و یا از طریق لینک دانلود برنامه سئو ایرانی مستقیما این برنامه را دانلود و نصب نمایند . لازم به ذکر است که نسخه رایگان برنامه دارای محدودیت در استفاده است که بعضا برای تست پیش از خرید در اختیار کاربران قرار گرفته است .

در صورتی که با صرف نظر از داشتن لایسنس خریداری شده یا صرفا برای تست می خواهید برنامه را مشاهده و استفاده نمایید ، می توانید از طریق دکمه زیر پس از وارد شدن به صفحه مذکور از طریق لینک دانلود اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید .

چنانچه سوالی در رابطه با برنامه مدیریت سئو سایت ایرانی دارید ، می توانید از بخش زیرین می توانید با ما در ارتباط باشید.

    آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

    4 دیدگاه برای “دانلود برنامه سئو ایرانی نسخه جدید

    1. Avatar
      کیهانی فرد گفته:

      اصلا از یک برنامه فارسی زبان انقدر انتظار نداشتم
      بخش سرعت سایت رو ارتقا بدید
      خیلی چیزهای دیگه میتونه این برنامه داشته باشه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *