رصد کننده آمار لحظه ای جستجو گوگل

دیگر وقت آن رسیده است که از خود گوگل هم فراتر برویم !

موتور جستجوی گوگل همیشه آمار ها را به صورت عدد اعشاری یا در طی مدت زمان طولانی به صورت درصد یا میانگین نمایش می دهد . اما همه می دانیم که عدد صحیح دقیقا چیزی است که ما نیاز داریم بدانیم . به علت سیاست های این کمپانی سیستم نمایش دهنده اطلاعات آماری لحظه ای برای جستجوی کاربران وجود ندارد . ولی تیم برنامه نویسی پلتفرم بوی این اتفاق نشدنی را شدنی کرده و شما کاربران می توانید بر اساس کسب و کار خود شاهد جستجوی لحظه ای کاربران باشید .

رصد کننده لحظه ای آمار چیست ؟

تیم برنامه نویسی پلتفرم بوی موفق به کشف لیک گوگل شد . این نشتی اطلاعات که بر روی سرویس غیر عمومی گوگل عرضه شده بود با توانایی و دقت در نوشتن الگوریتم برنامه نویسی تیم پلتفرم بوی قابل استفاده برای رصد اطلاعات و آمار لحظه ای کاربران شد . آمار لحظه ای اطلاعات زنده و لحظه به لحظه جستجوی کاربرانی که با موتور جستجو گوگل کلیدواژه ای را جستجو کرده باشند نمایش خواهد داد .اکنون با دقت و توانایی بیشتر از قبل برنامه ناحیه جستجو می تواند نتایج زنده را به صورت یک گزارش لحظه ای تقدیمتان کند.

اسکرین شات نسخه ی بتای برنامه

 

به بیان بهتر رصد کننده لحظه ای نتایج جستجو گوگل را بدست می آورد و با جمع آوری این اطلاعات آنها را درون یک سیستم نمایش می دهد . ما این سیستم را بر روی یک برنامه جامع تحت نسخه ویندوز ارائه کردیم تا شما کابران عزیز هم بتوانید از این برنامه استفاده کنید .

کاربرد برنامه ناحیه جستجو چیست ؟

فرض کنید شما یک کسب و کار آنلاین دارید و می خواهید برای کلید واژه های خود تبلیغات ادورز بروید . در این حال نمی دانید دقیقا چه کلماتی بیشترین و پایینترین جستجو را دارند . شاید اگر بر اساس پر فروشترین ها یا صفحات پر بازدید سایتتان این اطلاعات را استخراج کنید باز هم گزینه هایی هستند که بی جواب می مانند . به طور مثال اگر از شما بپرسند از ساعت 5 غروب پنجشنبه تا 12 بامداد روز جمعه کلمه خرید هندزفری چندبار توسط کاربران فارسی زبان دنیا جستجو شده چه جوابی می دهید ؟

برنامه ناحیه جستجو به شما کمک می کند که این اطلاعات را به درستی که گوگل دریافت می کند برای شما نمایش دهد . در واقع برنامه واسطه ای میان سیستم آماری گوگل و کاربر است و با توجه به لغات پربازدید آمار زنده را نمایش می دهد .

برنامه چگونه آمار را استخراج می کند ؟

سرویس google suggest را می شناسید ؟ بله درست حدس زدید!

 

برنامه کلمات پر بازدید کاربران را از این سرویس استخراج می کند چرا که دسترسی به سرویسی که نمایش دهد تمام کابران در حال حاضر چه کلمه ای را جستجو می کنند غیر ممکن است . برنامه با دستیابی به سرویس google suggest این اطلاعات را استخراج کرده و سپس بر اساس لیک یا کدنشتی گوگل که مبنی بر یک الگوریتم اختصاصی است که توسط تیم پلتفرم بوی نوشته شده آمار لحظه ای را استخراج می کند .

زمان انتشار برنامه ناحیه جستجو

زمان انتشار برنامه مشخص نیست . اما همانطور که در اسکرین شات برنامه مشاهده کردید نسخه بتا و ساده ای از برنامه طراحی و کدنویسی شده که مستلزم امکانات بیشتری است . سیاست کدنویسی ما اینگونه است که بیشتری امکانات کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهیم . در حال حاضر در حال کدنویسی و افزودن امکانات و رفع باگ برنامه هستیم . سپس تا زمان انتشار مطالب آموزشی و تست و عیب یابی ، تبلیغات و در نهایت برنامه بر روی فروشگاه پلتفرم بوی قرار خواهد گرفت .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که درباره این برنامه جدید چه نظراتی دارید ؟

برنامه اکنون در فروشگاه پلتفرم بوی قابل دسترسی است

کاربر گرامی با کلیک کردن بر روی دکمه زیر می تواند وارد صفحه ی خرید محصول در فروشگاه ما شده و برنامه ناحیه جستجو را با لایسنس یک ماهه خریداری کنید . لازم به ذکر است برنامه در نسخه ی آزمایشی بتا قرار دارد و خبر تکمیل شدن نسخه ی نهایی برنامه در همین صفحه یا اخبار سایت منتشر خواهد شد.

برنامه ناحیه جستجو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “رصد کننده آمار لحظه ای جستجو گوگل

  1. Avatar
    حیدری گفته:

    سلام به مدیر سایت
    من خیلی دنبال همچین برنامه ای بودم ولی فکر نمیکنم واقعا اون چیزی که کاربر میخواد بشه !؟ یعنی چییی ؟
    چطوری گوگل رو رصد میکنه ؟ خود سیاست های گوگل همچین چیزی رو در اختیار کاربر نمیزاره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *