مدیریت کلمات کلیدی

هر وب سایتی که در اینترنت مشاهده می کنید بدون شک دارای تعداد زیادی کلیدواژه است که در علم سئو ما به آنها کلمات کلیدی می گوییم . این کلمات کلیدی هستند که ورودی های سایت شما را تشکیل می دهند . هرکاربری به محض ورود به دنیای اینترنت به دنبال یکسری کلمه به سمت سایت های موردنظرش هدایت می شود . هر چه سایت ها تعداد کلمات کلیدیشان بیشتر باشد خب مسلما ورودی بیشتری خواهند داشت . مسله مهمتر رتبه کلمات کلیدی است که در کجا قرار بگیریند .

چرا باید کلمات کلیدی سایتمان را مدیریت کنیم ؟

اگر شما به دنبال مدیریت کلمات کلیدی و مهم سایت خود هستید ، به احتمال خیلی زیاد منظورتان مدیریت نتایج یا رتبه آنهاست . خب داشتن یک لیست بلندبالا از تمام کلمات خیلی دردی را دوا نمی کند . اما دانستن رتبه کلمات و میزان پیشرفت آنها یکی از چیزهایی است که هر مدیر سایتی علاقه مند به شنیدن آنست . هرچه رتبه کلمات کلیدیتان بالاتر باشد ورودی بیشتری خواهید داشت .

پس با توجه به صحبت هایی که شد در این میدان رقابت مهم است که کلمات کلیدی خود را مدیریت کنید و برای هر کدام یک دسته بسازید تا هنگام بدست آوردن رتبه ها نمایش نتایج زیباتر و منظم تر باشند . اما سوالی که به وجود می آید این است که این کار چقدر زمان میبرد ؟ حق دارید بپرسید !

مدیریت کلمات کلیدی چقدر زمان می برد ؟

هرچقدر کلماتتان بیشتر باشد آن را ضرب در موارد زیر کنید تا زمان بر بودن آنها بدست بیایید . به طور مثال ما موارد زیر را در ارتباط با مدیریت کلمات کلیدی برای شما گردآوری کرده ایم که مهمترین آنها :

۱-لیست کلمات کلیدی

۲-جستجو و تحقیق روزانه برای یافتن کلمات جدید

۳-ایجاد دسته های مختلف برای دسته بندی کردن کلمات

۴-رتبه گیری دقیق کلمات کلیدی در سه پلتفرم دکستاپ ، تبلت و موبایل به طور روازنه ۲ مرتبه

۵-محاسبه نتایج بدست آمده و بدست آوردن میزان پیشرفت ، افت و تفاضل رتبه ها

۶-ساختن گزارش و ارسال نتایج برای مدیریت

همانطور که مشاهده می کنید این موارد همگی جز کارهایی هستند که در هنگام مدیریت کردن کلمات کلیدی می بایست انجام دهید .

آیا حتما باید کلمات مدیریت شوند ؟

همینجا این نکته را در نظر بگیرید که هیچ اجباری در مدیریت کلمات وجود ندارد . اگر صاحب وب سایتی هستید که شرکت یا بیزینس شما شناخته شده باشد نیازی به مدیریت کردن کلمات ندارید . اما در بعضی از موارد نیاز است که حتما در اطلاع باشید که از چه کلماتی ورودی دریافت می کنید .

صاحبان وب سایت هایی که فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اند و بودجه مالی برای برندسازی یا بیشتر شناخته شدن خود ندارد به طور حتم نیاز به مدیریت کلمات کلیدیشان دارند چرا که این تنها را دریافت ورودی برای سایتشان است و اگر این کار به درستی انجام نشود فروشگاه اینترنتی بدون استفاده و علما شکست می خورد .

برای مدیریت کلماتمان از کجا باید شروع کنیم ؟

ما به همین علت این مقاله را برای شما گردآوری کرده ایم تا راهی باشد که برنامه های پلتفرم بوی را که در همین منظور طراحی شده است را به شما معرفی کنیم . این نرم افزارها به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن همه ی کلماتتان را به راحتی مدیریت کرده و نتایج را به صورت گزارش روزانه برای مدیر سایت ارسال کنید .

آنچه که در نظر گرفته شده دقت در رتبه گیری و محاسبات است و هرچه تعداد سایت ها یا کلماتتان بیشتر باشد رتبه گیری و کار با برنامه ها برایتان لذت بخش تر خواهد بود . خب در این مقاله به سراغ دو تا از بهترین برنامه های رتبه گیری و مدیریت کلمات کلیدی وب سایت پلتفرم بوی رفته ایم .

برنامه های رتبه گیر کلمات کلیدی و سئو سایت

دو برنامه کاملا حرفه ای جامع وب سایت پلتفرم بوی برنامه سئو ایرانی و برنامه سئو مانیتورینگ هستند . این برنامه ها با توجه به کلمات کلیدی که کاربر وارد می کند اقدام به رتبه گیری کرده و بر اساس توانایی هایی که برای آنها در نظر گرفته شده آنالیزهایی را نمایش می دهند . به طور مثال با برنامه سئو مانیتورینگ می توانید یک دسته ۴۰ تایی بسازید و تفاضل رتبه قبلی و فعلی بین دو بازه زمانی را در یک نگاه ببینید ولی در برنامه سئو ایرانی سیستم مقایسه گیری کاملا متفاوت است .

در برنامه سئو ایرانی برای مقایسه دو سایت و مشخص کردن سایت برنامه کافیست دو سایت را با کلمات کلیدی یکسان وارد کنید تا برنامه مشخص کند که رتبه ها در چه تاریخی عملکرد بهتری داشته اند . بدون شک با یکبار استفاده از آن عاشقش خواهید شد .

سئو سایت آنقدر اهمیت دارد که اگر کلمه ای افت کند تمام عملکرد سایت یا بعضا یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهید . با برنامه های سئو ایرانی و سئو مانیتورینگ به جنگ تمام کلمات کلیدیتان بروید و با یک مدیریت عالی و استراتژی مناسب رتبه های خود را بهبود ببخشید . این برنامه ها به شما کمک می کنند که در کمترین زمان به نتیجه ی دلخواهتان برسید . که البته این نکته را به خاطر بسپارید که همه چیز بسته به پلن های شما دارد و شما تعیین کننده نتیجه و چگونه سئو شدن سایتتان هستید .

برنامه سئو ایرانی 

سئو ایرانی یا به انگلیسی  seo for persian اولین برنامه جامع مدیریت سئو فروشگاه پلتفرم بوی است . این برنامه با ابزارهای کاربردی مختلفی که در خود دارد به شما کمک می کند که تا هرچه بهتر کلمات کلیدی وب سایت خود را مدیریت و رتبه گیری کنید . یک ویژگی خوب این برنامه ذخیره نشست است که در دفعات بعدی نیازی به وارد کردن کلمات کلیدی ندارید و ضمنا می توانید آن را با نشست های دیگر مقایسه و تحلیل کنید .

در برنامه سئو ایرانی به راحتی می توانید آمار هر کلمه را در روزها یا ماه های گذشته مشاهده کنید. همچنین امکاناتی نظیر به مشاهده ادورز رقبا یا آنالیز کلمه ، تست سرعت و … نیز در برنامه موجود است .

چگونگی دریافت برنامه سئو ایرانی

برای استفاده از برنامه از طریق لینک زیر اقدام کنید . سپس نسخه ی موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از خرید و دریافت لایسنس اقدام به نصب برنامه کنید . برای دانلود برنامه به همان صفحه خرید برگردید و بر روی دکمه دریافت از پلتی مارکت کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما نمایان شود .

برای خرید کلیک کنید

برنامه سئو مانیتورینگ

برنامه سئو مانیتورینگ برای رتبه گیری کلمات کلیدی وب سایت های بزرگ طراحی شده تا در کمترین زمان ممکن تمام کلمات سایت شما را رتبه گیری کند . استفاده از این برنامه بسیار راحت است و با کمی وقت گذاشتن می توانید تمام وب سایت های عمرتان را برای همیشه مدیریت کنید . بر خلاف برنامه سئو ایرانی این برنامه محدودیت افزودن کلمات کلیدی یا وب سایت را ندارد . بنابراین شما می توانید برای رقیب های خود هم دسته بسازید و ببینید که نتایج آنها چطور پیش می رود .

با توجه به نامحدود بودن امکانت برنامه همه چیز دست شماست که یک صفحه پلن گسترده بسازید و به جنگ تمام کلمات کلیدی خود بروید .

چگونگی دریافت برنامه سئو مانیتورینگ

برای استفاده از برنامه از طریق لینک زیر اقدام کنید . سپس نسخه ی موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از خرید و دریافت لایسنس اقدام به نصب برنامه کنید . برای دانلود برنامه به همان صفحه خرید برگردید و بر روی دکمه دریافت از پلتی مارکت کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما نمایان شود .

برای خرید کلیک کنید

ابزارهای گوگل برای مدیریت کلمه ها

حال که با برنامه های مدیریت کلمات کلیدی پلتفرم بوی آشنا شده اید شاید دلتان بخواهید از سایر ابزارهای موجود هم استفاده کنید که یکی از آنها گوگل سرچ کنسول است . این ابزار آنلاین با فراهم کردن یک محیط یکپارچه برای وب مستر ها به شما این امکان را می دهد که به آسانی وب سایت و کلمات خود را مدیریت کنید . البته نباید انتظار داشته باشید که گوگل رتبه ها را به صورت لیست وار و کاملا روزانه به شما نمایش دهد . چراکه این ابزار برای تمام لینک ها و کلمات سایت در نظر گرفته شده و تنها برای مدیریت کلمات موردنظر شما نیست .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

6 دیدگاه برای “مدیریت کلمات کلیدی

  1. Avatar
    por sadat.k گفته:

    خوبه الان چند وقته دارم کار میکنم باهاشون راضی ام
    برنامه هایی هست که واقعا شاید به نمونه های خارجی نرسن ولی در داخل ایران کمم نیستن

  2. Avatar
    کمالی گفته:

    مقاله بسیار خوبی بود . درباره برنامه مدیریت کلمات کلیدی که نمونه های خارجیشونم هست صحبت کنید برنامه هایی مثل KEYWORD RESEARCH وغیره که خیلی کارایی خوبی دارن

  3. Avatar
    مسعود کاشانی گفته:

    سلام
    خیلی برنامه هاتون وسوسه میکنه ادمو
    چرا تمام قابلیت هایی که در نظر گرفتید رو روی یک نسخه منتشر نمی کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *