مارکت سنتر پلتفرم بوی راه اندازی شد

مارکت سنتر پلتفرم بوی جایی است که همه ی برنامه ها ، خدمات و سرویس های قابل ارائه وب سایت را می توانید پیدا کنید . اگر تمام ابزارها و برنامه های پلتفرم بوی را بخواهید پیدا کنید شاید منوی سایت جوابگو نباشد و مجبور باشید تا برای پیدا کردن یک بخش از یک برنامه یا یک سرویس جدید ساعت ها در سایت سرگردان باشید . در مارکت سنتر قسمتی برای سرویس های جدید ، سرویس های محبوب و کلیه سرویس ها با توجه به دسته بندی آنها مرتب سازی شده اند.

پلتفرم بوی روزانه صدها ابزار و صفحات جدید را منتشر می کند . بسیاری از بخش های جدیدی که راه اندازی می شوند دارای زیر دسته هستند. زیردسته دار بودن این صفحات به این منظور است که بخش طراحی شده یک دسته کلی بوده و برای دسترسی به آن می بایست از اصلی ترین صفحه وارد شوید. شاید پیدا کردن این صفحه اصلی و رسیدن به آن کمی مشکل باشد ، بنابراین با راه اندازی پلتی مارکت سنتر قصد داریم تا راه پیدا کردن این بخش را کوتاه تر کنیم. شما پس از وارد شدن به مارکت سنتر کلیه بخش ها را می توانید مشاهده کنید.

دیگر به جای صبر کردن و جستجو های متداول می توانید در یک نگاه کلی به تمام بخش ها دسترسی داشته باشید . در مارکت سنتر علاوه بر معرفی بخش های قدیمی و فعال سایت می توانید از راه اندازی بخش های جدید یا محبوب کاربران نیز آگاه شوید.

مارکت سنتر پلتفرم بوی برای آسودگی و سرعت دسترسی

هدف اول ما برای راه اندازی مارکت سنتر دسترسی سریع به بخش های مختلف سایت بود تا کاربران به جای جستجو با مراحعه به این برگه بتوانند تمام سرویس ها را به صورت دسته بندی شده در اختیار داشته باشند . البته ممکن است این مورد بعدها تغییر پیدا کند و یا هدف از راه اندازی این بخش موارد مهمتری باشد ولی در حال حاضر تنها آسودگی و سرعت دسترسی کاربران حائز اهمیت است .

دسترسی به مارکت سنتر

برای وارد شدن به مارکت سنتر پلتفرم بوی می توانید از طریق دکمه ی زیر اقدام کنید . به زودی قرار است بخشی که برای نظر سنجی و پرسش و پاسخ درباره بخش های مختلف سایت هم در انتهای این صفحه قرار بگیرد . شما می توانید از طریق انواع پلتفرم ها از جمله تلفن هماره و دکستاپ به مارکت سنتر پلتفرم بوی دسترسی داشته باشید.

برای وارد شدن به مارکت سنتر از دکمه زیر استفاده کنید.

مارکت سنتر پلتفرم بوی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

6 دیدگاه برای “مارکت سنتر پلتفرم بوی راه اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *