تغییر لوگوی پلتی مارکت

پلتی مارکت یکی از بخش های سایت پلتفرم بوی است که هر فایل یا برنامه نصبی را در اختیار شما قرار می دهد .ما این نام را برای دریافت و یا دانلود فایل هایی نهایی که بر روی سرورمان قرار گرفته بود برگزیدیم . اکنون تصمیم گرفته ایم تا پلتی مارکت را گسترش دهیم و در راستای این تصمیم از جمله اولین اقداماتمان این بود که یک لوگوی جدید برای آن انتخاب کنیم .

قبول داریم بسیاری از بخش های سایت به روز رسانی ضعیفی دارند و پلتی مارکت یکی از دست نخورده ترین آنهاست و این مسئله باید بهبود پیدا کند . در حال حاضر پلتی مارکت تنها یک اسم با یک دکمه نمایشی که می توانید با کلیک بر روی آن یک فایل نصبی یا یک فایل با دیگر پسوند هایی که غیر قابل اجرا هستند را بر روی دستگاه خود مستقیما بارگیری کنید . اما حالا :

کاری که ما انجام دادیم این بود که یک بخش متمرکز برای تمام فعالیت های پلتی مارکت در نظر بگیریم و جدا از محصولات خریدنی و یا غیر خریدنی همه ی موارد را در یک قسمت آرشیو کنیم . یعنی به فرض مثال دیگر نیازی نیست برای دریافت فایل نصبی برنامه سئو مانیتورینگ حتما به صفحه فروشگاه و محصول موردنظر خود بروید. تنها کافیست پلتی مارکت را باز کرده و کلیه فایل های موردنیاز خود را مستقیما از سرور دریافت کنید. همچنین برنامه های رایگان و کاربردی که مثل قبل منتشر می کردیم در این بخش همگی آنها به کار خود ادامه می دهند.

لوگوی قدیمی پلتی مارکت :

لوگوی جدیدی که برای بخش جدید پلتی مارکت طراحی شده است :

این لوگو نمایش دهنده این است که با کلیک بر روی آن می توانید یک فایلی را مستقیما از سرور ما بر روی دستگاه خود دریافت کنید .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

3 دیدگاه برای “تغییر لوگوی پلتی مارکت

  1. Avatar
    kamiyar.ddd گفته:

    چرا دیر به دیر برنامه های این بخش رو به روز رسانی می کنید ؟
    الان یکی از اپ های داخل پلتی مارکت موقع اجرا بسته میشه !
    برنامه دی ان اس درستش کنید خیلی بهش نیاز دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *