معرفی صفحه موسیقی برای

همانطور که در صحبت ها گفته شده بود بلاخره بخش هایی از صفحات سایت را برای رسانه و موسیقی اختصاص دادیم . تیمی که مشغول جمع آوری اطلاعات برای این مورد بود به تازگی دو بخش جدید را راه اندازی کردند.بخش اول مربوط به 250 موسیقی برتر فیلم های طول تاریخ سینما و بخش دوم مربوط به موسیقی های چند ساعته برای لحظات مختلف است . با ضمن تشکر از بچه های خوب این تیم که یک ماه کامل روی این پروژه کار کردند باید گفت که هر دو بخش از تنوع و زیبایی خاصی در طراحی و گردآوری مطالب برخوردار هستند. در ادامه درباره صفحه “موسیقی های بی وقفه ” بیشتر صحبت خواهیم کرد.

موسیقی های چند ساعته

اکثر موسیقی های این بخش بی کلام هستند و برای لحظات مختلفی درنظر گرفته شده اند. شاید می توانستیم تمام پارت ها را جداگانه برای دانلود و یا پخش آنلاین قرار بدهیم ولی با تصمیم گیری نهایی و مشورت با دیگر اعضای تیم به یک جمع بندی ایده آل تری رسیدیم. تصمیم بر این شد که موسیقی ها چند ساعته و بدون وقفه باشند تا کاربران مجبور به عوض کردن و یا وقت برای دانلود آنها نگذارند و تنها به خود موسیقی توجه کنند. از آنجایی توجه به این موسیقی ها در اینجا اهمیت بیشتری دارد ما فکر کردیم پخش سریع و بی وقفه می تواند مستقیما نیاز کاربر را به او برساند. چرا که همیشه دغدغه کاربران مسله دسترسی به محتواست.ما سعی کردیم صفحه طراحی شده را تا حد امکان خلوت کنیم تا بخش پلیر آن به خوبی دیده شود.

کاربران در بسیاری از لحاظ خود فقط کافیست موسیقی مدنظر را پخش کنند و تا ساعت ها به همان سبک از موسیقی گوش دهند.از نظر ما این روشی ساده ، بهتر و سریعتری نسبت به دیگر روش های دسترسی به موسیقی است. حتما در این باره نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تنوع های موسیقی چگونه هستند ؟

تقریبا برای مهمترین لحظات ما موسیقی ها را گردآوری کرده ایم و هیچ کسری در آن مشاهده نمی شود . از جمله می توان به موسیقی برای ورزش ، موسیقی برای باشگاه و بدنسازی ، موسیقی برای نقاشی ، موسیقی برای کدنویسی ، موسیقی برای کار و … اشاره کرد.تاکنون بیشتر از 15 دسته مختلف در سایت گردآوری شده که امکان دارد در آینده بر تعداد آنها افزوده شود. همیشه برای مشاهده آخرین موسیقی ها می توانید به صفحه اصلی که در دکمه زیر قرار داده ایم وارد شوید.

چگونه به این بخش وارد شویم ؟

برای دسترسی به صفحه موسیقی های بی وقفه می توانید از طریق مارکت سنتر پلتفرم بوی و یا نوار جستجو سایت عبارت موسیقی بی وقفه را جستجو کنید تا وارد این صفحه شوید.اما برای سهولت در دسترسی شما عزیزان در همین صفحه می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر مستقیما وارد بخش مربوطه شوید.

موسیقی های بی وقفه چند ساعته

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

7 دیدگاه برای “معرفی صفحه موسیقی برای

  1. Avatar
    کسرا گفته:

    سلام
    اون صفحه قابلیت کامنت گذاری نداشت واسه همین اینجا نظرمو میگیم
    واقعا عالی و قشنگ بود . کاش لینک دانلود هم میذاشتین:heart_eyes::star_struck:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *