دانلود برنامه مدیریت گیت Git

دانلود برنامه مدیریت گیت Git
دانلود برنامه مدیریت گیت Git

برنامه Git یک سیستم کنترل نسخه توزیع شده منبع باز است.این نرم افزار به شما اجازه می دهد برنامه های متن باز و سورس های آماده را بر روی سیستم خود نصب کنید به طوری که کاملاً مستقل از یکدیگر باشند. 

برنامه گیت Git به برنامه نویسان، مخصوصا افرادی که تازه به این حوزه وارد شده اند، این امکان را می دهد تا بتوانند به منابع این سیستم برای برنامه نویسی دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از دانلود گیت می توانید نسخه های بعدی نرم افزار خود را مدیریت کنید. این برنامه به صورت متن باز می باشد و به شما امکان کنترل کردن نسخه فعلی و گزارشات کامل آن را می دهد. همچنین دانلود Git به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کنترل کامل و یک گزارش دقیق را از فعالیت برنامه خود داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید به‌روزرسانی های نرم افزار خودتان را بهتر مدیریت کنید.

اصطلاحات برنامه GIT

با اتصال برنامه خود به این نرم افزار شما یک دایرکتوری کامل از فایل ها، متغیرها و آی پی های ارسال اطلاعات خود را در دسترس خواهید داشت که می توانید در طراحی آنها برای به‌روزرسانی های مختلف بازنگری انجام دهید.

سیستم کنترل: این مورد به این معنا است که Git یک ردیاب محتوا است. بنابراین Git علاوه بر مدیریت برنامه ها می تواند برای ذخیره محتوا مورد استفاده قرار گیرد . و همچنین به دلیل سایر ویژگی هایی که ارائه می دهد ، بیشتر برای ذخیره کد استفاده می شود.
سیستم کنترل نسخه: کد ذخیره شده در Git با به روز رسانی و کدنویسی های بیشتر همیشه در حال تغییر است. همچنین ، بسیاری از توسعه دهندگان می توانند به صورت موازی کد اضافه کنند. بنابراین سیستم کنترل نسخه با حفظ سابقه تغییرات ایجاد شده در مدیریت این امر کمک می کند تا کاربران متوجه پیشرفت سورس شوند .
سیستم کنترل نسخه توزیع شده: Git دارای یک مخزن از راه دور است که در یک سرور ذخیره می شود و یک مخزن محلی که در کامپیوتر هر توسعه دهنده ذخیره می شود. این بدان معناست که کد فقط در یک سرور مرکزی ذخیره نمی شود ، بلکه کپی کامل کد در همه رایانه های توسعه دهندگان وجود دارد. Git یک سیستم کنترل نسخه توزیع شده است زیرا کدهای نوشته شده در رایانه هر توسعه دهنده وجود دارد.

باکس دانلود

دانلود برنامه مدیریت گیت Git نسخه 2.39.0

دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز

ورژن : 2.39.0

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه مدیریت گیت Git

دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز

ورژن : 2.39.0

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه مدیریت گیت Git

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

1 دیدگاه برای “دانلود برنامه مدیریت گیت Git

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *