دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom

دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom
دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom

برنامه اتم یک ویرایشگر کد حرفه ای برای برنامه نویسان می باشد که سورس کدهای رایگان زیادی را به صورت پکیج در دسترس دارد. این نرذم افزار کاربردهای بسیار زیادی دارد و بدون تغییر دادن فایل های config می تواند نوع کد نویسی را تا حدود زیادی بهبود ببخشد.با Atom به طور کلی می توانید هر محتوای متنی را ویرایش کرده و به صورت زبانه یا تب ذخیره کنید.

اسکرین شات برنامه Atom
اسکرین شات برنامه Atom

با قابلیت های جدید این برنامه می توان یک پکیج کامل متن باز ایجاد کرد و آن را با افراد دیگر نیز اشتراک گذاری کرد. با استفاده از این برنامه که شامل بیش از هشت حالت سینتکس و بیش از چهار حالت مختلف رابط کاربری است، در دو تم روشن و تیره عرضه شده است که امکان شخصی سازی راحت را به شما می دهد.

همچنین امکان دانلود و استفاده از تم هایی که توسط دیگر کاربران نیز برای برنامه ساخته شده است نیز وجود دارد. با اتم می توان نوع نگارش کدهای دستوری را در رابط کاربری برای وجود ویژگی های بیشتر را در  jаvascript و HTML ایجاد کرد تا شباهت کمتری به نوع کدنویسی CSS/Less داشته باشند. این برنامه با CSS، Node.js، جاوا اسکریپت و HTML کاملا هماهنگ است و بر روی Electron  یک چارچوب کلی برنامه های چند پلتفرمی ارائه می شود.این برنامه به جهت اجرای کد html آنلاین یا زیباساز JS نیست و صرفا کدها را میتوانید با آن ویرایش کرده و خود در مرورگرتان اجرا نمایید.

باکس دانلود

دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom نسخه 1.63.1

دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom نسخه 64 بیتی

نصب برنامه اتم روی سیستم عامل اوبونتو

جهت دانلود و نصب Atom در اوبونتو میتوانید از یک توزیع لینوکس در محیط ترمینال آن استفاده کنید.برای شروع کافیست عبارت زیر را در محیط پنجره ترمینال وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید:

sudo snap install atom --classic

فقط همین !

پس از پایان فرآیند نصب از طریق منوی برنامه ها در دکستاپ واژه «Atom» را جستجو کرده و لذت ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “دانلود برنامه ویرایشگر متن Atom

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.