تخفیفات بازار جمعه سیاه

در راستای دومین سال پس از تاسیس وب سایت پلتفرم بوی ، اینبار برای اولین بار پرفروشترین نرم افزارها و ربات های فروشگاه را با بیشترین تخفیف ممکن خرید کنید. برنامه های پلتفرم بوی پس از انتشار اولیه با پایینترین قیمت ممکن برای فروش قرار داده می شوند و پس از آپدیت های مکرر و تست های مختلف و بهبود و افزودن امکانات بیشتر قیمت آن افزایش می یابد. حال چنانچه با وجود قیمت بالا تاکنون برایتان این امکان مقدور نبوده است که برنامه مورد نیاز خود را با تخفیفات بازار جمعه سیاه خریداری کنید اکنون وقت آن فرا رسیده است. شما در جمعه بازار این هفته سال 2021 می توانید 5 نرم افزار پر فروش و کاربردی فروشگاه ما را با پایینترین قیمت ممکن خریداری کنید.

فروش ویژه ربات های دیوار

مهلت استفاده از تخفیفات فروشگاه

جمعه سیاه پلتفرم بوی از تاریخ 1400/9/5 شروع شده و تا تاریخ 1400/9/12 پایان می یابد. این تخفیفات فقط در این مدت زمان قابل استفاده هستند و پس از اتمام تاریخ یاد شده قیمت ها به حالت اولیه خود بر میگردند.

چه محصولاتی را می توانیم خریداری کنیم ؟

عمده محصولات ما ربات های هوشمند هستند که برای استخراج اطلاعات به کار می آیند . حال شما در کنار ربات ها می توانید از برنامه هایی مثل برنامه چند اکانته و رتبه گیر گوگل ماتادور استفاده کنید. این برنامه ها برای مدیریت حساب های کاربری و رتبه گیری کلمات کلیدی وب سایت شما بسیار کاربردی و مفید هستند و در سرعت کار شما تاثیر به سزایی می گذارند. تخفیفات اینبار جمعه سیاه پلتفرم بوی شامل تمام ربات های فروشگاه و دیگر نرم افزارهای کاربردی می گردد.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.