ابزار آنلاین تبدیل کد زبان های برنامه نویسی به عکس

با ابزار آنلاین تبدیل کد به عکس پلتفرم بوی می توانید از کدهای خود یک تصویر برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی درست کنید.این تصویر می تواند هربار فونت ها و رنگبندی های متفاوتی داشته باشد تا هر زبان برنامه نویسی یا مطلب آموزشی جدیدی را از یکدیگر متمایز کنید و کیفیت ارائه مطالب خود را بالا ببرید. در ادامه قصد داریم این ابزار مارکت سنتر پلتفرم بوی را به شما معرفی کنید.

کد بزنید و به اشتراک بگذارید

هدف از ارائه این ابزار صرفا اشتراک گذاری آن است چرا که بهترین مکان برای هر کد نوشته شده ای در همان مسیر پروژه و پوشه مربوط به خودش است و اصلا چه نیازی به این همه زرق و برق ! به همین خاطر خیلی راحت می توان متوجه شد اگر بخواهید مطالب آموزشی خود را به دیگران ارائه دهید با کمی ذوق و سلیقه میشود کدها را از دل ادیتور های سیاه و سفید محیط کدنویسی بیرون کشید و کمی خلاقیت به خرج داد. عمده هدف تلاش ما هم همین بود تا به کمک این ابزار کمی کدهای خود را زیباتر جلوه دهید و اگر وقت کافی برای برنامه های مثل فتوشاپ ندارید بهتر است همین حالا دست به کار شوید و این ابزار جدید را امتحان کنید.

ابزار آنلاین تبدیل کد زبان های برنامه نویسی به عکس
ابزار آنلاین تبدیل کد زبان های برنامه نویسی به عکس

تبدیل کد نوشته شده به تصویر و عکس های زیبا

اگر برنامه نویس باشید خیلی خوب می دانید که محیط کدنویسی همیشه شلوغ ، تو در تو و پر از علامت و عبارات و اعداد و ارقام است و برای کسانی که می خواهند برنامه نویسی را یاد بگیرند وضعیت را پیچیده می کند. ما اگر کمی رنگ و سایه به کد خود بدهیم شاید به مراتب بهتر از یک اسکرین شات خالی باشد که هیچ جذابیتی برای ببینده ندارد و معمولا مخاطبین آن برنامه نویس های متوسط به بالا هستند. حال اگر شما بخواهید قشر کثیری از برنامه نویس های تازه وارد تا حرفه ای را در سوشیال نتورک و یا سایت خود نگه دارید باید به فکر یک سری تصاویر از محیط کدهای نوشته شده خود باشید . کدهایی که زیبایی خاصی دارند و برای همه جذاب هستند.

ابزار ما کدهای شما را به راحتی تبدیل به عکس می کند و دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات ندارید.شما می توانید با مشخص کردن زبان خود رنگبندی و کلیدواژه های مهم را با رنگ های دیگری نمایش دهید. همچنین این ابزار قابلیت های زیاد دیگری در خود دارد که کار را برای شما راحتتر می کند از جمله :

  • انتخاب رنگ پشت زمینه به صورت گرادیانت
  • امکان مشخص کردن زبان برنامه نویسی برای رنگبندی syntax
  • امکان تعریف ابعاد حاشیه و اندازه عکس
  • امکان مخفی کردن پس زمینه و گزینه های اختیاری
  • امکان خروجی با انواع پسوند عکس
  • محیط فارسی و آنلاین
  • کاملا رایگان

همین حالا با کلیک بر روی دکمه زیر این ابزار را به صورت کاملا رایگان و آنلاین امتحان کنید.

ابزار آنلاین تبدیل کدنویسی به تصویر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “ابزار آنلاین تبدیل کد زبان های برنامه نویسی به عکس

  1. Avatar
    kamal گفته:

    این ابزاری که گذاشتید واقعا کاربردی و عالیه
    دیگه مجبور نیستیم همش سورس کدهامون باز کنیم عکس بگیریم 😀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *