سال 1401 هجری شمسی بر شما مبارک باد

Happy new Year

لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی به زمانِ رسمی ایران، ساعت ۱۹ و ۳ دقيقه و ۲۶ ثانيه ی روز یک‏شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجري شمسي، مطابق با ۱۷ شعبان ۱۴۴۳ هجري قمري و ۲۰ مارس ۲۰۲۲ ميلادي خواهد بود.

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است
تجدید جوانیِ جهان کهن است
زین‌ها همه خوب‌تر که هر نو شدنش
یادآور نام پاک ایرانِ من است

خوشحالیم که یک سال دیگر در کنار همه شما دوستان و همراهان عزیز با وجود بسیاری از مشکل ها و البته شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق ، همراه شدیم. هر کوتاهی ، بدی ، خوبی را فراموش کنیم و با دلی تازه به استقبال بهار و سال جدید برویم . امیدوارم در عمر باقی مانده بتوانیم اگر قصوری در حق کسی انجام داده ایم جبران کنیم.

تیم پلتفرم بوی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین محصولات ، خدمات و مشاوره و پشتیبانی به کار گرفت و با وجود مشکلات بسیاری در پشت کار که دوستان و مشتریان از آن بی خبر هستند سعی نمود به مسیر و راه نه چندان سخت و آسان خود ادامه دهد. ما نیز از صبر و شکیبایی های شما ، بازخوردها و حمایت هایتان متشکریم . هر ایده و نظر شما بود که کلیت ما را تکمیل تر می نمود و ما خوشحال و هیجان زده از همراه شدن شما بودیم . ضمن تشکر از اینکه پلتفرم بوی را به عنوان درگاهی برای کسب و کار خود انتخاب کردید ؛ آرزو مندیم در سال جدید موفق تر ، خوشنود تر ، شادتر و صد البته سلامت از هر سال دیگر باشید.

سال نوی هجری شمسی بر شما و خانوادتان مبارک باد ** 

“مدیریت پلتفرم بوی”

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.