عکس پروفایل علامت تعجب | پروفایل خدمات مشتریان

چگونه تصویر را ذخیره کنیم ؟

برای اندروید: اگر از مرورگر موبایل اندرویدی استفاده می کنید با انگشت تصویر را لمس کرده و نگه دارید سپس روی دانلود عکس پروفایل زیر ضربه بزنید.
برای آیفون: در مرورگر Safari در Mac یا تلفن آیفون خود، روی تصویر Control کلیک کر ده یا انگشت خود را نگه دارید. یا گزینه Save Image to “Downloads”، Save Image As یا Add Image to Photos را انتخاب کنید.

عکس پروفایل علامت تعجب
عکس پروفایل علامت تعجب

توضیحات عکس پروفایل علامت تعجب

یک عکس با ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ پیکسل می باشد که برای شبکه های اجتماعی یا حساب های کاربری که می خواهند به مشتریان خود خدمات یا سرویس دهی کنند بسیار مناسب است.فرمت این عکس PNG می باشد.تصاویر با این فرمت بدون پس زمینه هستند و می توان در طراحی های گرافیکی نیز از آنها استفاده کرد.

آواتار خدمات یا سرویس دهی چیست ؟

فرض کنید یک پیج، کانال،خدمات واتس آپ یا هر نوع صفحه مجازیی را در اختیار دارید که به مشتریان خود سرویس یا خدماتی را از ظریق آن ارائه می کنید.بقینا برای تصویر آن صفحه همانند نامش می بایست یک تصویر مناسب آپلود کنید.به فرض شما حسابی دارید برای پاسخ به پرسش مشتریان در این صورت عکس پروفایل باید علامت پرسش و پاسخ FAQ یا چیزی شبیه یک علامت سوال باشد.آواتار خدمات مشتریان شامل اینگونه عکس ها می باشد.

آواتارها را می توان به تنهایی یا در داخل هر شبکه اجتماعی یا حساب کاربری استفاده کرد.

تصاویر از خدمات مشتریان بیشتر در آواتار پلتفرم بوی

تصاویر خدمات مشتریان اگر جذاب باشد صدرصد اولین چیزی است که توجه آنها را جلب خواهد کرد.در وب سایت ما بخشی تحت نام آواتار پلتفرم بوی قرار گرفته تا به شما را در انتخاب یا پیدا کردن تصویر پروفایلتان کمک کند.

پلتفرم بوی اورجینال کیفیت و اصل بودن حجم اصلی تصاویر این بخش را تایید می کند.

آواتار خدمات مشتریان بیشتر

این تصویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *