نرم افزار رتبه گیر ایرانی

نرم افزار رتبه گیر ایرانی به زودی بر روی سایت پلتفرم بوی قرار خواهد گرفت . قیمت ها را می توانید در صفحه محصولات مشاهده کنید . نرم افزار در سه نسخه متفاوت و بر اساس تعداد دامین موردنیاز قیمت گذاری خواهد شد . قیمت ها با توجه به نیاز افراد بسیار اقتصادی در نظر گرفته شده است .

یک رتبه گیر دقیق و بدون نقص

خیلی عالی است وقتی بدانیم که برنامه سئو ایرانی بدون کوچکترین اشتباه یا نقصی رتبه کلمات را در گوگل بدست می آورد . لازم است بدانید گوگل اساسا از این کار خوشش نمی آید . مخصوصا با نرم افزارهای شخص ثالثی که از روش های غیرمعمول (برای گوگل ) برای بدست آوردن رتبه کلمات استفاده می کنند . طبق گفته شرکت گوگل شما می بایست از API های آنها استفاده کنید که با وجود مسائل بسیاری برای کاربران ایرانی قابل توجیح نیست . بیشترین دلیل آن هزینه های بالای آن است که با توجه به نیاز کاربر اصولا به صرفه نیست و کاربران خودشان رتبه شان را بدست بیاورند خیلی بهتر است .

برنامه سئو ایرانی روش های پر هزینه و بدون مشکلی را ارائه می دهد و با پیچیده ترین الگوریتم خصوصی سازی شده رتبه مدنظر کابران ایرانی را به سادگی بدست می آید . تمامی این کارها در کسری از ثانیه رقم می خورد و شما به محض وارد کردن دکمه اینتر رتبه کلمه خودتان را مشاهده می کنید .

رتبه بر اساس پلتفرم انتخابی کاربر

برنامه های متعددی در اینترنت برای رتبه گیری کلمات کلیدی وجود دارند اما بسیاری از آنها دارای کمی و کاستی هایی هستند . ما تمامی نقاط ضعف برنامه را بدست آورده و تماما آنها را مورد ارزیابی و تست قرار دادیم . ما اینگونه فکر می کنیم که اگر کاربر بخواهد رتبه کلماتش را بر اساس موبایل ببیند چطور ؟ اگر موبایل های کاربران ios‌ باشند چطور ؟ حال اگر بخواهد رتبه دکستاپ و اندروید را با یکدیگر مقایسه کند چطور ؟ اگر کلمات زیاد باشند چطور ؟

همانطور که میبینید پرسش های ما از خودمان در قبال نیاز کاربران انتهایی ندارد و به هر قسمت آن که برخورد کرده ایم هم آزمایشاتش را پشت سر گذاشته ایم و هم کدنویسی های طویل آن را .

نرم افزار رتبه گیر ایرانی سریع و دقیق

ما این شعار را برای برنامه در نظر گرفته ایم . ما متعقد هستیم نرم افزار رتبه گیر ایرانی هم بسیار سریع و هم بسیار دقیق است و با رعایت استانداردها و رابط کاربری خوبی که برای آن در نظر گرفته شده می تواند پاسخگوی نیاز تمام سئوکاران ایرانی باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه اصلی محصول نرم افزار سئو ایرانی بازدید نمایید .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *