مدیریت دامنه | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

در اولین تب برنامه قسمت مدیریت دامنه هایی است که قبل از شروع به کار نرم افزار ثبت کرده اید . برای هر لایسنس جدیدی که ثبت می شود دامنه های بارگذاری شده متفاوت است . لازم به ذکر است اطلاعات تمامی دامنه های قبلی در برنامه موجود است و در صورتی که با لایستس جدید همان دامنه ها را مجدد ثبت کنید اطلاعات آنها را خواهید دید .

در قسمت لیست نمایش دامنه ها فیلد بزرگی قرار دارد که دامنه های شما را نشان می دهد . در صورتی که آیکون چرخانی را در کنار این فیلد مشاهده می کنید به این معناست که لیست دریافت اطلاعات لایسنس یا برقراری ارتباط با سرور هنوز تکمیل نشده است . قدری صبر کنید یا از راه کارهای زیر استفاده کنید :

  1. از لینک وارد کردن / بررسی کردن لایسنس استفاده کنید
  2. از طریق منوی کنترل سیستم گزینه ریستارت نرم افزار را انتخاب کنید
  3. برنامه را همچنان در حالت بدون استفاده قرار دهید

برنامه در هر قسمتی که نیاز به برقراری ارتباط با سرور باشد بدون نمایش پیغام و یا خطایی به کار خود تا مادامی که ارتباط برقرار شود ادامه می دهد. قرارگیری برنامه در حالت بدون استفاده نیز برای این روش بهترین حالت است . برای ریستارت کردن نرم افزار از ذخیره شدن هرگونه عملیات به اتمام نرسیده مطمعن شوید تا چیزی را از دست ندهید .

اگر سایت شما دارای fav icon می باشد . می توانید آن را در قسمت بالای نام دامنه مشاهده کنید . این آیکون در دفعات بعدی ذخیره خواهد شد و به عنوان نمادی از سایت تحت مدیریت شما در گزارش ها استفاده می گردد . مطمعن شوید که آیکون به درستی در این قسمت نمایش داده شده است .

مشاهده تاریخ انقضا دامنه

برنامه تاریخ انقضا دامنه شما را نمایش می دهد . برای مشاهده میزان روزهای باقیمانده دامنه خود زیر فیلد دامنه ها را نگاه کنید . به طور معمولی تا گرفتن اطلاعات هویز دامنه و بازرسی کردن تاریخ انقضا کمی زمان میبرد .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *