ذخیره نشست | دانشنامه برنامه سئو ایرانی

نشست ها در برنامه سئو ایرانی به شما کمک می کنند که اطلاعات و سایر تنظیمات لحظه ای خود را ذخیره کرده تا در دفعات بعدی از آن استفاده کنید . هر نشست برای هر دامنه مجزا بوده و در صورت فعال بودن آن دامنه همه نشست ها برای آن قابل مشاهده هستند .

راهنمای ذخیره نشست ها

در ابتدا لازم است بدانید نشست در برنامه سئو ایرانی چیست و به چه کاری می آید ؟

هر گاه که در تب رتبه گیری کلمات مشغول به کار هستید تعدادی گزینه کلمه کلیدی آدرس فعال یا غیرفعال بودن برخی از کلمات و از همه مهمتر رتبه ها همگی در حال نمایش هستند . مسلما با بستن برنامه همه ی اطلاعات از بین می رود . البته به جز اطلاعات رتبه که در قسمت تحلیل و بررسی رتبه می توانید تاریخچه را مشاهده کنید . اما سایر تنظیمات آن لحظه اعم از کلمات وارد شده یا آدرس های فعال برنمیگردد . برای رفع این مشکل هر بار که مشغول کار هستید آن را یک نشست در نظر میگیریم.

با ذخیره نشست کلیه اطلاعات این تب ذخیره شده و در دفعات بعدی قابل استفاده هستند . همچنین هر نشستی برای هر سایتی مجزا در نظر گرفته می شود و در صورتی که به دامین دیگری جا به جا نشوید می توانید اطلاعات نشست همان دامین را مشاهده کنید .

یک نشست ایجاد کنید

برای ایجاد یک نشست در قسمت رتبه گیری کلمات بر روی دکمه ذخیره نشست کلیک کنید . اکنون از شما یک نام جهت ذخیره نشست درخواست می شود . پس از تکمیل نام نشست شما با موفقیت ذخیره می گردد . برای مشاهده نشست به تب کناری بروید .

در این قسمت در راست پنل تنظیمات و در چپ پنل اطلاعات نشست ها را مشاهده می کنید . روی نشست انتخابی خود کلیک راست کرده و گزینه باز کردن نشست را انتخاب کنید .

پس از باز کردن نشست به تب رتبه گیری جا به جا می شوید و تاریخ نشست به شما نشان داده می شود . دو مرتبه می توانید از اطلاعات نمایش داده شده در همان لحظه رتبه گرفته و نشست جدیدی ثبت کنید .

سایر تغییرات نشست ها

می توانید با کلیک راست بر روی نشست نام آن را تغییر دهید . یا نشست ها را بر اساس روش صعودی یا نزولی تاریخ آنها مرتب سازی کنید .

با انتخاب گزینه حذف نشست : نشست شما به طور کامل حذف می گردد و دیگر قابل بازیابی نیست .

با انتخاب گزینه به روز رسانی همه : تمام نشست ها اعم از دامنه فعال و سایر دامنه ها را در لیست مشاهده می کنید . این برای مواقع ای که بخواهید دو سایت مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید به کار می آید .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *