دانلود برنامه جستجوی چند کلیدی

با یک کلیک هزاران کلمه کلیدی مهم روز خود را جستجو کنید . برنامه جستجوی چند کلیدی به شما کمک می کند تا با وارد کردن کلمات پرجستجوی روزانه خود از شر تایپ کردن ها و مدام صفحه یا تب باز کردن های متوالی راحت شوید . کافیست لیست خود را ساخته و بر روی دکمه اجرا کلیک کنید . برنامه تمام جستجوها را در یک تب جدید در یک صفحه بدون کش chrome incognito باز می کند . از دیگر قابلیت های برنامه می توان به جستجوی درون سایتی اشاره کرد که با یک دستور کوچک در برنامه قابل انجام است . در زیر می توانید اسکرین شات برنامه را مشاهده کنید .

اسکرین شات برنامه :

شرایط و قوانین استفاده از نرم افزارهای پلتی مارکت

کاربر گرامی با اسکرول کردن این صفحه و دریافت لینک دانلود برنامه شما متعهد شده اید که کلیه شرایط و قوانین استفاده از نرم افزارهای کاربردی پلتی مارکت را پذیرفته اید.

قبل از دانلود کردن برنامه در صورتی که برای اولین بار از سرویس برنامه های پلتی مارکت استفاده می کنید ، لازم می دانیم شرایط را یکبار با دقت کامل مطالعه کرده و سپس اقدام به دانلود و استفاده از برنامه نمایید .


  • شرایط و قوانین استفاده ی نرم افزاری پلتی مارکت در هر سطر جداگانه تعریف شده که شامل بند های زیل می گردد :
  1. کلیه برنامه های پلتی مارکت مختص وب سایت پلتفرم بوی به آدرس Platformboy.com بوده و توسط هیچ منبعی به غیر این آدرس اینترنتی منتشر نگردیده است.
  2. تنها منبع مجاز دانلود برنامه هایی با نام پلنفرم بوی درگاه platformboy.com بوده و سایر منابع توزیع و نشر برنامه ها مجاز به توزیع نیستند.
  3. سایر منابع توزیع و نشر پلتفرم بوی به غیر از منبع رسمی دریافت برنامه ها به نشانی platformboy.com/get_it_platy_market غیر مجاز بوده و وب سایت پلتفرم بوی مسئولیت این مورد را برعهده نمی گیرد.
  4. پلتی مارکت تضمین نمی کند که برنامه دریافتی به طور کامل پاسخگوی کار شما خواهد بود . بدین منظور هرگونه ادعا مبنی بر نارضایتی و درخواست شکایت از طرف کاربر استفاده کننده بی مورد بوده و وب سایت ارجاع دهنده تنها یک توزیع کننده همگانی می باشد.
  5. برنامه های توزیع شده در پلتی مارکت دارای نسخه نصب و بدون نصب هستند که در هر دو روش برنامه نصب و اجرا می گردد.
  6. هرگونه انتشار بدون اطلاع از تمامی برنامه های پلتی مارکت غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.
  7. هرگونه اقدام به فروش برنامه های کاربردی پلتی مارکت غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد .
  8. کلیه برنامه های پلتی مارکت از یک دیتابیس سبک در مسیر برنامه استفاده می کنند که در صورت عدم اجازه دسترسی سیستم عامل به فایل ها برای اجرای برنامه ، نرم افزار کارایی نخواهد داشت.
  9. نسخه ی آپدیت برنامه ها تنها در صفحه ای اصلی (آدرس رسمی همان نرم افزار) همان برنامه قابل دریافت خواهد بود.
  10. پلتفرم بوی مسئولیت هرگونه مشکل مبتنی بر اجرا نشدن برنامه ، کارکرد صحیح ، سرعت کار با برنامه ، بروز مشکلات فنی ، فایل های مشکوک ، اختلال در شبکه ، احتلال در سخت افزار ، اختلال در سیستم عامل و سایر مشکلات فنی را قبول نخواهد کرد.
  11. کلیه برنامه های پلتفرم بوی با بهترین تکنیک ها و دیزاین پترن های روز دنیا کدنویسی شده اند تا از حداقل منابع سخت افزاری سیستم استفاده کنند .
  12. کلیه نرم افزار های منتشر شده در پلتی مارکت قبل از انتشار اصلی نشان سلامت و صحت کارکرد را دریافت می کنند در غیر این صورت پلتفرم بوی برنامه را منتشر نخواهد کرد.

کاربر گرامی : چنانچه به این قسمت از شرایط و قوانین استفاده از نرم افزار های پلتی مارکت رسیده اید شما متعهد هستید که 12 بند ذکر شده را پذیرفته اید . 

برای دانلود برنامه از طریق دکمه زیر لینک را دریافت کنید . برنامه نیازی به فایل نصب ندارد.

از اینکه پلتی مارکت را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “دانلود برنامه جستجوی چند کلیدی

  1. Avatar
    ghodsi گفته:

    برنامه ی ساده ای هست ولی خیلی کاربردیه
    با ماکرو هم میشه نمونه اینجور برنامه ها رو درآورد . تازه کارهای بیشتری هم میشه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.