برنامه رتبه گیر ماتادور منتشر شد

بلاخره بعد از انتظار یک ماه برنامه ماتادور رتبه گیر کلمات کلیدی در فروشگاه وب سایت پلتفرم بوی منتشر شد . ماتادور اولین برنامه فارسی زبان است که با سریعترین شکل ممکن بر اساس الگوی نمایشی نتایج گوگل رتبه کلمات را بدست می آورد . در واقع ماتادور یک برنامه برای بدست آوردن موقعیت رتبه کلمات کلیدی در گوگل است . این برنامه حاصل جدیدترین طراخی و کدنویسی تیم خلاق پلتفرم بوی است که اکنون در اختیار شما استفاده کنندگان عزیز قرار گرفته که از طریق لینک انتهای این خبر می توانید وارد صفحه خریداری و دانلود برنامه شوید.

برنامه ماتادور
اولین تصویر منتشر شده از برنامه ماتادور

ماتادور الهام از گاوبازان اسپانیایی

در واقع این فکر تیم طراح برنامه بود که ماتادور الهامی از گاوبازان قهرمان و جسور فرهنگ اسپانیا باشد .ماتادور در واقع اسم کسی است که با گاو وحشی در میدان نبرد مبارزه می کند. خب همانطور که احتمالا گاوبازان را دیده باشید آنها با یک پارچه قرمز رنگ باعث خشم گاو شده و در نهایت به چیزی که می خواهند می رسند . هدف آنها عبور دادن گاو وحشی از کنار پارچه است تا باعث تشویق و جیغ و سوت تماشاچیان شود . هدف حتما کشتن گاو نیست بلکه شاخ نخوردن از گاو است ولی فراموش نشود که این گاو وحشی است و اصلا دوست ندارد که سر به سرش بگذارید . حال فرض کنید گوگل همان گاو وحشی و ماتادور (گاو باز ) همان شخص سئوکار است . وقتی مدام از گوگل بخواهید رتبه گیری کنید گوگل خوشش نمی آید و با نمایش یک سری عدد میانگین شده که بعضا با جستجو های ارگانیک خودمان هم جور در نمی اید شما را به نوعی دنبال نخود سیاه می فرستد.

یک رتبه گیر سریع و بی نقص

کاری که ما در برنامه ماتادور کردیم این بود که برنامه خیلی سریع یک کلمه را موقعیت یابی کند و کار تمام شود . بر خلاف سایر دیگر برنامه های حوزه سئو وب سایت پلتفرم بوی ، ماتادور تنها به گرفتن رتبه اکتفا می کند و ابزارهای متفرقه برای مقایسه کردن ، ذخیره کردن ، دسته بندی و غیره ندارد . بنابراین نمی توان ماتادور را یک نرم افزار بزرگ و یا جامع در نظر گرفت . البته یک فرقی که برنامه ماتادور دارد سرعت آن است که در مقایسه با برنامه های دیگر از جمله برنامه سئو مانیتورینگ که آن هم یک برنامه چگر جایگاه گوگل است بسیار سریعتر است . سئو مانیتورینگ برنامه بسیار بزرگ و جامع ای است که با آن می توانید کلیه کلمات کلیدی هر وب سایتی را مدیریت و رتبه گیری کند که در این بین صدها ابزار و امکانات دیگر هم به شما خواهد داد .

با ماتادور عین خود نتیجه گوگل را هم تماشا کنید

وقتی در گوگل کلمه ای را جستجو می کند حتما دیده اید که لیست نتایج از چند بخش تشکیل شده که اولین قسمت آن آدرس صفحه سئو شده و سپس عنوان و توضیحات است . در این برنامه شما به هنگام دریافت موقعیت کلمه کلیدیتان نتیجه را همانند نتیجه گوگل خواهید دید و لذتی که در این نوع نمایش هست در سیستم نمایش آماری آن نیست .

دانلود و خرید برنامه رتبه گیر ماتادور

اکنون وقت آن رسیده است که برنامه ماتادور را دریافت کنید و جز اولین سئوکارانی باشید که از این برنامه استفاده می کند . برنامه ماتادور نسخه ۳ ماهه و ۶ ماهه دارد که با پرداخت مبلغ اندکی که تنها برای حمایت از تیم برنامه نویسی پلتفرم بوی است می توانید لایسنس اورجینال نرم افزار را دریافت کنید . با کلیک بر روی دکمه زیر ضمن دریافت اطلاعات بیشتر می توانید برنامه را با پرداخت آنلاین خرید و نسخه ی نصبی آن را دریافت کنید.

خرید و دانلود برنامه ماتادور

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

1 دیدگاه برای “برنامه رتبه گیر ماتادور منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *