ایموجی برای سئوکاران ⚡ و طراحان وب 💻

این صفحه برای علاقه مندان به حوزه وب در نظر گرفته شده تا بتوانند تا هرچقدر بیشتر برای محتواسازی صفحات خود از عناوین جذاب و پربیننده استفاده کنند . شما علاقه مندان در حوزه وب می توانید برای پیشرفت پروژه های طراحی سایت و کارهای تولید محتوای خود از ایموجی ها استفاده کنید چرا که آنها قدرت صفحه شما را افزایش می دهند. ایموجی ها پدیده ی جدیدی نیستند و سالهاست که در تلفن های همراه با آنها سروکار داریم . از ایموجی ها برای ارسال حالات های رفتاری و بیان احساسات استفاده می شود. هرچقدر که از ایموجی ها استفاده کنید عنوان هایتان جذاب تر و چشم گیر تر می شوند و می توانید توجه مخاطب ها را به مطالب خود جلب کنید.

ایموجی برای سئوکاران و کسانی که طراحی سایت انجام می دهند

پلتی ایموجی مکانی برای درج ایموجی برای سئوکارها و تولید کنندگان صفحات وب است که بتوانند عنوان های جذاب و قشنگتری ایجاد نمایند . حال وقت آن رسیده که از ایموجی ها در هر کجایی استفاده کنیم و مکان آنها را از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به جستجوها و صفحات سایت ها بیاوریم . با ایموجی می توانید یک عنوان قوی ، موثر و جذاب تولید کنید و به عنوان یک طراح یا سئوکار مخاطبین بیشتری را وارد سایت خود کنید.

چرا از ایموجی ها استفاده کنیم ؟

صورتک های ایموجی باعث جذابیت عنوان هایی که استفاده می کنید می شود و در نهایت کلیک های زده شده روی عناوین را افزایش می دهد که البته همیشه اینطور نیست . مثلا شما در یک سایت official نباید ایموجی بزنید چرا که مکان استفاده از ایموجی ها در هرجایی قابل استفاده نیست . اما در یک سایت مجله یا سرگرمی این کار به مراتب انجام می شود .

لیست ایموجی برای سئوکاران و طراحان صفحات وب

در لیست زیر مجموعه ای از ایموجی هایی را انتخاب کرده ایم که با موضوعات و عنوان های وب بسیار مرتبط هستند . به طور مثال ایموجی📌 برای پین کردن عنوان یک پست و یا ایموجی ⚡️ برای نشان دادن فوری بودن عنوان مربوطه استفاده می شود. یقینا اگر سئوکار یا طراح سایت باشید می توانید از این لیستی که برای شما گردآوری کرده ایم به بهترین شکل ممکن برای محتواسازی صفحات داخلی سایت یا مقاله و بعضا لندینگ بچج ها از آنها استفاده کنید .

✔️👍⚡️⭐️💥☘️🎯🏆 🥇🚦🚀🔑🛒 🎁📆🔒📌 📍 ✂️💎💰❤️♻️🔸🔔💪👔🎓👑

🌝⭐️ 🌟 ✨ ⚡️🌈 ☀️☘️🍂🍟

🎲🎯 🎳 🎮 🎰 🧩

✈️🚀 🛸🕋🚗 🚕🚧 🚦 🚥 📞 ☎️ 📟 📠 📺

🧧 ✉️ 📩 📨 📧 💌 📥 📜 📃 📄 📑 🔍 🔎 🔏 🔐 🔒 🔓

📌 📍 ✂️

🩺 💊 💉 🩸 

💎 ⚖️  🧰  🔧 🔨

💖❤️ 🧡 💛

🔺 🔻 🔸 🔹 🔶 🔷

❗️ ❕ ❓ ❔ ‼️ ⁉️

✔️ ☑️ 🔘 🔴 🟠

📣 📢 👁‍🗨 💬 💭 🗯

❤️‍🔥 ❤️‍🩹

🧑🏻‍🎤👦🏻 👩🏻💅🏻 🤳🏻

👩🏼‍💻 🧑🏼‍💻 👨🏼‍💻 🧑🏽‍🔧 👨🏽‍🔧 🧑🏽‍🎨

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “ایموجی برای سئوکاران ⚡ و طراحان وب 💻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *