پلتی فوتو چیست ؟

شاید شما هم نیاز دارید تا از صدها عکس گرفته شده ی خود تعدادی را به عنوان بهترین عکس های منتخب انتخاب کرده و آن را برای گالری پلتفرم بوی ارسال کنید. ما در جدیدترین سرویس خود پلتی فوتو را برای شما طراحی کردیم تا با ارسال عکس هایتان آن را در صفحه مختص فوتو گالری برای عکس های گرفته شده در ایران یا المان منتشر کنیم .

این یک راه حلی برای انتشار عکس های خاصی است که توسط شما همراهان علاقه مند به عکاسی در نظر گرفته شده تا در بهترین شرایطی که برایتان ایجاد کرده ایم عکس هایتان را منتشر کنیم.

پلتی فوتو چیست ؟

پلتی فوتو یکی از بخش های وب سایت پلتفرم بوی است که در آن می توانید با بهترین عکس های منتخبی که همراهان علاقه مند به عکاسی پلتفرم بوی برایمان ارسال کرده اند آشنا شوید . شما هم اگر تمایل به انتشار عکس های خود دارید می توانید از فرمی که در بخش پلتی فوتو درنظر گرفته ایم عکس های خود را آپلود کنید . مسله مهم این است که عکس ها باید برای خودتان باشند و از ارسال عکس های دیگران خودداری کنید . در ادامه با شرایط استفاده و حریم خصوصی پلتی فوتو بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لوگو پلتی فوتو
لوگو پلتی فوتو

نمونه عکس های مورد تایید پلتی فوتو

عکس هایی که از چهره افراد گرفته شده باشد با توجه به اینکه خیلی وضوح پرسنلی نداشته باشد مورد قبول است . به طور مثال عکس هایی که از نیم رخ یا از کناره ی صورت گرفته شده باشند . ما در این بخش دو نمونه از عکس های مورد تایید پلتی فوتو را برای شما قرار داده ایم برای مشاهده آرشیو کامل حتما به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید.

پلتی فوتو
نمونه عکس منتخب قرار داده شده در پلتی فوتو

شرایط ارسال عکس به پلتی فوتو

هرکسی در هرکجای دنیا می تواند برای ما عکس های خود را ارسال کند . در حال حاضر پلتی فوتو از ایران و آلمان متقاضی ارسال عکس دارد و ما این صفحات را برای ارسال عکس آنها در نظر گرفته ایم .مهمترین مسله برای شرایط استفاده از پلتی فوتو ارسال عکس هایی است که خودتان گرفته باشید .

ما به هیچ وجه عکس هایی که حق کپی رایت را رعایت نکرده باشند را در پلتی فوتو منتشر نخواهیم کرد. ضمنا این مسله باید یادآور شود که عکس ارسالی شما با لوگوی پلتی فوتو منتشر می شود و این به این منظر است که در صورت ارسال عکس و توافق برای قرار گیری در وب سایت عکس متعلق به گالری پلتی فوتو خواهد شد .

البته اینکه کماکان عکس گرفته شده متعلق به عکاس است اما عکاس نمی تواند ادعا کند که عکس گرفته شده چرا در پلتی فوتو قرار گرفته است .

بررسی شرایط ارسال عکس

بعد از ارسال عکس به پلتی فوتو پارامترهای مختلفی بررسی می شوند :

۱-جستجوی عکس ارسالی شما در فضای اینترنت: عکس ارسالی شما را با تغییر رنگ و مقداری دستکاری در اینترنت و دیتابیس های عظیم عکاسی جستجو می کنیم تا مطمئن شویم تاکنون این عکس در هیچ وب سایتی ارسال نشده باشد .

۲-بررسی اسم و نام خانوادگی شما در سایت هایی مرتبط با عکاسی : پلتی فوتو مجبور است که درباره اسم و فامیلیتان کمی تحقیق کند . همچنین با یافتن شما در شبکه های اجتماعی مطمئن می شویم که عکس ارسالیتان قبلا به شکل نیمه برش خورده ، برچسب خورده و یا فیلتر دار منتشر نشده باشد .

۳-بررسی پلتی فوتو : برای اینکه قبلا عکس مشابه یا تکراری از خودتان در سایت قرار نگرفته شده باشد جستجوی دیتابیس داخلی هم جز مراحلی است که باید انجام شود.

۴-بایگانی در تصاویر در حال انتشار : عکستان مهر تایید می خورد و در قسمتی بایگانی می شود که نوبت انتشار آن برسد . به شما ایمیلی زده می شود تا از روز انتشار آگاهتان کنیم . اینکار معمولا کمتر از ۲ روز زمان می برد .

۵-انتشار نهایی عکس : پس از گذشت ۲ روز عکستان لوگوی پلتی فوتو بر روی آن زده شده و در سایت به عنوان جدیدترین عکس ارسالی قرار می گیرد.

پلتی فوتو - عکس لوگو خورده
نمونه یک عکس با لوگوی پلتی فوتو

پلتی فوتو لوگوی سفید و سیاه دارد .. لذا انتخاب رنگ بندی لوگو زده شده بر عهده ی تیم پلتی فوتو است تا با توجه به رنگبندی عکس شما لوگوی درست زده شود .

استفاده از پلتی فوتو

پلتی فوتو برای همه عموم در دسترس است و هرکسی با ورود به این بخش سایت می تواند عکس های دیگران را ببیند . قرار است عکس های سریالی را در یک گالری مجزا منتشر کرده و مابقی را در صفحه اصلی منتشر کنیم . گالری مجزا برای کسانی است که عکس هایی متعددی را از یک منظره برای ما ارسال می کنند که همگی مورد تایید قرار گرفته باشند . چون در صفحه اصلی از هر عکاس فقط یک عکس منتخب تایید می شود تا فضای کافی برای دیده شدن عکس های دیگر عکاسان وجود داشته باشد.

برای ورود به پلتی فوتو می توانید در حال حاضر از صفحه طراحی شده برای عکس های گرفته شده در آلمان و صفحه اصلی برای ایران استفاده کنید.

پلتی فوتو در ایران پلتی فوتو در آلمان

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “پلتی فوتو چیست ؟

  1. Avatar
    sodabeh ramz گفته:

    عکس های سری بهار رو هم منتشر کنید
    یکی از دوستان من هم براتون چندتا فرستاده ولی در پلتی فوتو نذاشتید
    علتش رو میشه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *