درباره پلتی تصویر زمینه

تصویر زمینه اولین عکسی است که اگر در دکستاپ خود همه ی برنامه ها را کوچک کنید آن را می بینید . این تصویر تک عکس رایانه رو میزی شما خواهد بود و به لطف نسخه های جدید سیستم عامل ها می توانید بر اساس رنگ بندی تصاویر زمینه ، تم و رنگ نوار پنجره های خود را هم با رنگ تصویر زمینه خود یکی کنید. تصویر زمینه باعث تنوع و زیباتر شدن محیط دکستاپ می گردد . اکنون در همین راستا یکی از جدیدترین بخش های وب سایت پلتفرم بوی با نام پلتی تصویر زمینه را راه اندازی کرده ایم که به شما تصویر زمینه رایگان ارائه می دهد.

پلتی تصویر زمینه چیست ؟

پلتی تصویر زمینه نامی است که برای بخش جدید وب سایت در نظر گرفته ایم که در آن می توانید صدها تصویر زمینه رایگان را با کیفیت بالا دریافت کنید . مزیت استفاده از این تصاویر این است که پلتی تصویر زمینه فقط عکس های والپیپیر اختصاصی خود را منتشر می کنید بنابراین شما از دست اول ترین تصاویر زمینه ما استفاده می کنید و این تصاویر هر دو هفته یکبار آپدیت می شوند .

ساختار تصاویر زمینه

تصاویر زمینه ای که در پلتفرم بوی منتشر می شوند همگی از یک الگو تبعیت می کنند . قبل از پرداختن به الگوی تصاویر زمینه ابتدا لازم است که توضیح دهیم چرا اصلا الگویی را برای تصاویر در نظر گرفته ایم . تیم گرافیست پلتفرم بوی ابتدا تصمیم داشت که تصاویر منتخبی را از سراسر اینترنت انتخاب کرده و با برچسب لوگوی پلتفرم بوی آنها را منتشر کند . اما با پافشاری مدیریت وب سایت این تصمیم تغییر پیدا کرد و کار به جایی رسید که تصاویر زمینه را در چند مرحله تولید کنیم . یعنی به جای طراحی توسط دست از یک یا چند نرم افزار برای ساخت الگو استفاده کنیم که در نهایت تصاویر زمینه زیادی ایجاد می شدند اما ایراد کار این بود که تصاویر تنوع پذیر نبودند و همگی در یک دسته قرار می گرفتند .

این مسله بیشتر از یک ماه زمان برد و در نهایت با پیشنهاد یکی از اعضای تیم گرافیست یک طرح اولیه از طیف رنگی لوگو و برند سایت برای بک گراند تصاویر ساخته شد و پس از آن با بررسی ایده ها و نظرات به این نتیجه رسیدیم که تصاویر زمینه را یک الگو با تنوع های مختلف ایجاد کنیم تا هواداران و طرفداران پلتفرم بوی همپای برند خود دکستاپشان را شخصی سازی کنند . اگر الگویی در کار نبود پلتی تصویر زمینه با بسیاری از سایت های ارائه دهنده ی والپیپر فرقی نداشت و تنها یک اسم و یک بخش تکراری در کنارشان بودیم . اما ما سعی می کنیم که همیشه راه خودمان را ادامه دهیم و اینگونه شد که پلتی تصویر زمینه الگوی خودش را ساخت .

نمونه بک گراند انتخابی برای تصاویر زمینه

تصویر زیر نمونه بک گراند پلتی تصویر زمینه را نشان می دهد که از رنگ بندی لوگوی سایت پیروی می کند . ابعاد این تصویر 1920 در 1080 که مناسب برای بسیاری از مانیتور ها ، لپ هاپ های امروزی و دیگر دستگاه هایی است که از صفحه نمایش FULL HD پشتیبانی می کنند.

 

پلتی تصویر زمینه
پلتی تصویر زمینه

نمونه تصاویر منتشر شده

تاکنون تصاویر زیادی برای این بخش منتشر شده که می توانید در صفحه ای اصلی این بخش به آنها دسترسی داشته باشید . چند نمونه از تصاویری که تاکنون دسته های آنها منتشر شده است را در زیر مشاهده می کند . هر دو هفته یکبار تصاویر زمینه با دسترسی سری 100 به بالا منتشر می شوند و هر دسته شامل 10 تصویر زمینه جدید است .

دسترسی به پلتی تصویر زمینه

برای دسترسی به این بخش کافیست از مارکت سنتر پلتفرم بوی و یا از طریق دکمه زیر استفاده کنید .

پلتی تصویر زمینه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

4 دیدگاه برای “درباره پلتی تصویر زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.