همه چیز درباره پلتی سینما خانواده

شما سخت مشغول برنامه نویسی و یادگیری هستید . شاید غرق در لذت استفاده از نرم افزارهای گوناگون هستید و هر روز سایت پلتفرم بوی را برای یادگیری یا جستجوی محصولات جدید باز می کنید . اکنون وقت آن رسیده تا در کنار کار یا فعالیت های روزانه کمی هم به خودتان استراحت داده و برای یک ساعت همه چیز را کنار بگذارید . بخش جذابی را تیم ما برایتان تدارک دیده اند که کمی ایده آن با دیگر سایت ها متفاوت است . پلتفرم بوی سینما خانواده عضو جدید سایت ماست که هر هفته فیلم جدیدی را اکران می کند و برای چند ساعت شما را از دنیای کاریتان بیرون می آورد.

درباره پلتی سینما خانواده چه می دانید؟

سینما خانواده جایی برای اکران جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیاست . جایی که بتوانید در کنار خانواده جای تماشای ده ها فیلم ، یک فیلم قشنگ را با کیفیت اصلی و دوبله فارسی سانسور شده تماشا کنید. تاکیدی که وب سایت ما برای نمایش فیلم ها دارد بیشتر بررسی غیر اخلاقی نبودن فیلم ها و کیفیت دوبله آنهاست تا در کنار خانواده بتوان آنها را تماشا کرد . سینما خانواده همچنین از کسانی که فیلم های دیگری می شناسند هم دعوت به همکاری می کند . می توانید فیلم های خود را معرفی کرده تا در پلنتی سینما اکران کنیم .

یک فیلم جای صد فیلم

سینما خانواده پلتفرم بوی هم مثل دیگر بخش های سایت ما بنا بر یک هدف جدیدی طراحی شده است . هدف از راه اندازی این بخش تماشای یک فیلم جای صد فیلم بود . خیلی از سایت های ایرانی و خارجی روزانه کلی فیلم را برای دانلود و یا تماشای آنلاین می گدارند که یا تعدادشان خیلی زیاد است و یا با شک و تردید از قشنگ بودن آنها را نگاه می کنید. ما سعی کردیم جای یک لیست صدتایی از فیلم ها روز دنیا فقط چند فیلم را برای اکران بگذاریم که آن هم از اصالت کیفیتی و دوبله آن مطمئن شده باشیم . با این هدف سینما خانواده را طراحی کردیم تا مکانی باشد که بتوانید در کنار کار ، لحظاتی را هم با خانواده سپری کرده و اوقات خوشی را رقم بزنید.

نحوه انتخاب فیلم های سینما خانواده

ملاک انتخاب فیلم ها ابتدا نمره IMDB آنهاست . معمولا ما فیلم با نمرهایی بالاتر از 6.7 را در نظر می گیریم. اگر فیلمی پایینتر از این نمره باشد در لیست تعلیق قرار می گیرد تا سایر فیلم های ماه جاری بررسی شوند . چنانچه فیلم بهتری نبود فیلم با نمره پایین تر جایگزین می شود. دومین ملاک انتخاب ما موضوع فیلم است . به طور مثال برخی فیلم ها از جمله فیلم های موزیکال و یا ضد و نقیض دینی و نژادی در سینما خانواده اکران نمی شوند. پس از بررسی نمره ها و بازخورد های فیلم نوبت به کیفیت و در دسترس بودن دوبله فارسی فیلم می رسد . معمولا بسیاری از فیلم های پرمخاطب در ایران به سرعت به زبان فارسی دوبله می شوند و از بابت می توان کمی خوشبین بود که فیلم های بیشتری برای انتخاب کردن هستند.

نمونه کیفیت فیلم های منتشر شده

معمولا فیلم ها با کیفیت 1080 اکران می شوند و این به این معناست که کاربران انتخاب پایینتر 720 و یا بالاتر از 1080 را ندارند. با توجه به این مسله شما نیازمند یک اینترنت پر سرعت برای تماشای بدون وقفه فیلم ها هستید. در تصویر زیر نمونه کیفیت فیلم tenet را می توانید مشاهده کنید.

برای مشاهده کیفیت اورجینال اینجا را کلیک کنید

قابل پخش بر روی هر پلتفرمی

شما می توانید با هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد به تماشای فیلم های اکران شده بنشینید از جمله تلفن های همراه !

سینما خانواده پلتفرم بوی قابلیت پخش فیلم بر روی پلتفرم های محبوی مثل دکستاپ ، موبایل و تبلت را دارد . کافیست تلفن همراه خود را برداشته و پس از ورود به سایت بدون هیچ مشکلی در حالت تمام صفحه فیلم مورد علاقه خود را مشاهده کنید . شما همچنین می توانید از طریق تلویزیون های هوشمند به سایت پلتفرم بوی وارد شده و سپس با پخش فیلم آن را بزرگنمایی کرده و در تلویزیون هوشمند خود فیلم را با بالاترین کیفیت ممکن مشاهده کنید. کلیه تنظیمات زیر ساخت سینما خانواده برای تجربه تماشای یک فیلم به بهترین شکل ممکن طرح ریزی و انجام شده است.

شما هم یک فیلم جدید را به ما معرفی کنید

    آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

    2 دیدگاه برای “همه چیز درباره پلتی سینما خانواده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *