پلتی نوت پد ، جایی برای ساده نوشتن

با پلتی نوت پد به راحتی بنویسید و ذخیره کنید . دیگر نیازی نیست که به دنبال دفترچه یادداشت و یا نوت پد های نصب شده خود باشید .با نوتپد های گوشی یا کامپیوتری که معلوم نیست بعدا چه بلایی سر اطلاعاتتان بیاید.  با پلتی نوت پد حداقل ممطئن هستید همه نوشته هایتان مرتب شده و آرشیو شده در یک جا ذخیره شده اند . پلتی نوت پد به سادگی به شما امکان نوشتن و ذخیره کردن نوشته را در هر زمانی می دهد . می توانید بی نهایت نوشته هایی که در وب یا هرجایی که می بینید را ذخیره کرده و یا بعدا آن را ویرایش یا حذف کنید .

پلتی نوت پد چیست ؟

پلتی نوت پد یکی دیگر از ابزارهای جدید سایت است که علاوه بر امکان نوشتن نکاتی را هم به شما آموزش می دهد . اما خلاصه آن ابزاری برای ساده نوشتن و ذخیره کردن اطلاعات است تا بعدا آنها را مرور کنید . شعار ابزار پلتی نوت پد سادگی و سرعت نوشتن است و با زبان فارسی سازگاری کامل را دارد.

پلتی نوت پد

بی نهایت ساده !

از پلتی نوت پد ابزاری ساده تر پیدا نمی کنید. هرآنچه که نیاز دارید اینجاست . یک ادیتور ساده که فقط می شود در آن تایپ کرد و یک دکمه برای ذخیره کردن . همچنین در صورتی که نوشته های قبلی خود را باز کنید و عنوان آن را تغییری ندهید بر روی همان نوشته ، نوشته ی جدید شما ویرایش می شود . این ابزار بسیار سبک است و بر روی هر دستگاهی که دسترسی به وب داشته باشد اجرا می شود.

به کار گیری کوکی ها

پلتی نوت پد نیاز دارد که با کوکی های مرورگر شما در ارتباط باشد تا بتواند فایل های شما را از طریق مرورگر فراخوانی کرده و نمایش دهد .برای انجام این کار شما هیچ دانشی نیاز ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک مرورگر به روز رسانی شده و قدرمتند استفاده کنید.

ذخیره نوشته در مرورگر

پلتی نوت پد در داخل حافظه مرورگر شما ذخیره می شود . هیچ نیازی به حافظه های ذخیره سازی مجزا ندارد و هر زمان که بخواهید می توانید از اطلاعات خود خروجی بگیرید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

5 دیدگاه برای “پلتی نوت پد ، جایی برای ساده نوشتن

  1. Avatar
    mona shirzad گفته:

    نوشته ها رو که داخل سایت شما ذخیره نمیکنه
    چرا عضویت میخواد ؟
    تروخدا برش دارید من هر دفعه باید لاگین کنمممم :unamused:

  2. Avatar
    Javad گفته:

    چرا برای استفاده میزنه که حتما باید در سایت عضو بشید ؟
    مگه این برنامه اطلاعات رو در سرور شما ذخیره میکنه ؟ در توضیحات نوشته شده بود که استفاده از کوکیها

    • Platform boy
      Platform boy گفته:

      سلام
      ابزار مربوطه یک برنامه اختصاصی کدنویسی شده هست و صرفا برای جلوگیری از استفاده های اسپم کاربران در دیگر نرم افزارها نیاز به عضویت در سایت داره تا ربات از کاربر حقیقی تشخیص داده بشه
      و این ابزار همونطور که گفته شده هیچ اطلاعاتی رو در سرور پلتفرم بوی ذخیره نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.