دانلود برنامه پخش کننده VLC Media Player

برنامه اجرا کننده vlc

برنامه پخش کننده VLC Media Player یک اجرا کننده فایل های صوتی تصویری و چارچوب چندرسانه ای بین پلتفرمی منبع آزاد است که اکثر پرونده های چندرسانه ای همچنین DVD ها ، CD های صوتی ، VCD ها و پروتکل های مختلف جریان را پخش می کند.

درباره پخش کننده VLC چه می دانید ؟

VLC media player یک پخش کننده چندرسانه ای کراس پلت فرم رایگان و منبع باز است که اکثر پرونده های چندرسانه ای و همچنین دیسک های نوری ، دستگاه های اجرا کننده صوت و تصویر و پروتکل های پخش شبکه (جریان های رسانه ای انلاین ) را پخش می کند. VLC media player می تواند هرگونه فایل ویدیویی و صوتی ، همچنین جریان های شبکه ، اشتراک شبکه و درایوها و ISO را پخش کند. VLC media player یک پخش کننده صوتی و تصویری کامل است که اکثر فرمت ها پشتیبانی می کند.

دانلود برنامه پخش کننده VLC Media Player
اسکرین شات برنامه پخش کننده VLC Media Player

برنامه VLC برای تلفن های اندروید

VLC media player یک پخش کننده چندرسانه ای کراس پلت فرم رایگان و منبع باز است که اکثر پرونده های چندرسانه ای و همچنین دیسک ها ، دستگاه ها و پروتکل های پخش شبکه را پخش می کند. این برنامه برای سیستم عامل Android هم منتشر شده تا کاربران با تلفن های همراه خود بتوانند فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا کنند . VLC برای Android می تواند هر نوع فایل ویدیویی و صوتی ، همچنین جریان های شبکه ، اشتراک شبکه و درایوهای ISO را مانند نسخه دسک تاپ VLC پخش کند.

VLC برای آندروید یک پخش کننده صوتی کامل است و با یک پایگاه داده کامل ، اکولایزر و فیلترها ، همه فرمت های صوتی عجیب و غریب را پخش می کند. برنامه VLC برای همه در نظر گرفته شده و استفاده از آن کاملا رایگان است . هیچ تبلیغی ، خرید درون برنامه ای ، سرویس های جاسوسی ندارد و توسط یک تیم متشکل از برنامه نویسان پرشور ساخته شده است. همه کد منبع این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود پلیر VLC نسخه 3.0.20

دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز

ورژن : 3.0.18

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود پخش کننده VLC نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز

ورژن : 3.0.18

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود پخش کننده VLC نسخه 64 بیتی

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *