دانلود برنامه مدیریت دانلود Internet Download Manager

برنامه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager (IDM) نرم افزاری برای مدیریت فایل های دانلود شده در اینترنت و همچنین افزایش سرعت بارگیری تا 5 برابر از حالت با روش های دانلود معمولی است . این برنامه همچنین قابلیت های از سرگیری و برنامه ریزی فایل های در حال دانلود را در خود دارد.

درباره برنامه اینترنت دانلود منیجر چه می دانید ؟

برنامه (IDM) قابلیت بازیابی فایل هایی که دارای مشکلات متداول در هنگام دانلود هستند را هم می تواند برطرف کند . اینترنت دانلود منیجر فایل های خراب یا ناقض را به دلیل از دست رفتن اتصالات اینترنت ، مشکلات شبکه داخلی یا شبکه وایرلس ، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر یا قطعی غیر منتظره برق را مدیریت کرده و از خرابی فایل در حال دانلود در اینگونه مواقع جلوگیری می کند . رابط کاربری ساده گرافیکی IDM برنامه را کاربرپسند و استفاده از آن را بسیار آسان می کند. این برنامه دارای یک شتاب دهنده بارگیری هوشمند است که دارای ویژگی تقسیم کننده فایل های دینامیکی هوشمند و فناوری بارگیری چند بخشی با اتصال امن برای تسریع در دانلود فایل نهایی است.

دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر
اسکرین شات برنامه اینترنت دانلود منیجر

قابلیت های برنامه Internet Download Manager

این برنامه از سرورهای پروکسی ، پروتکل های ftp و http ، فایروال ها (دیواره آتش ویندوز ) ، کوکی ها ، مجوزهای سیستمی ، دانلود فایل های پخش آنلاین صوتی MP3 و محتوای ویدئویی MPEG را به خوبی پشتیبانی می کند. IDM بصورت یکپارچه در همه ی مروگرهای فعال می شود. پشتیبانی از مرورگرهای Netscape ، MSN Explorer ، AOL ، Opera ، Brave , Chrome , Edge , Mozilla ، Mozilla Firefox ، Mozilla Firebird ، Avant Browser  و دیگر مرورگرهای محبوب ادغام می شود تا به طور خودکار بارگیری های شما را مدیریت کند. همچنین در پایان فرآیند دانلود کاربر با کشیدن و رها کردن می تواند فایل دانلود شده را در یک مسیر جدید کپی کند.

سایر ویژگی های برنامه

 شامل پشتیبانی چند زبانه ، پیش نمایش فایل های فشرده ، ایجاد و مدیریت دسته های دانلود فایل ، برنامه زمانبندی شروع دانلود ، صداگذاری های مختلف در هنگام اتمام دانلود ، پشتیبانی از آدرس های HTTPS ، ایجاد صف دانلود ، افزایش حفاظت از ویروس در هنگام اتمام بارگیری

نسخه 6.39 به طور کامل با ویندوز 10 و 11 سازگاری دارد. این برنامه همچنین از ویندوز 8.1 (ویندوز 8 ، ویندوز 7 و ویستا) به خوبی پشتیبانی  می کند.

دانلود برنامه Internet Download Manager از پلتی مارکت سنتر

دانلود نسخه دکستاپ ویندوز

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
نه اصلا
از اینکه بازخورد خود را در اختیار ما گذاشته اید متشکریم. تا بعد 🙂

2 دیدگاه برای “دانلود برنامه مدیریت دانلود Internet Download Manager

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *