معرفی ابزار برگه یادداشت آنلاین

به سرعت نوشته های خود را یادداشت کرده و با خیال راحت مرورگر را ببندید چون ابزار برگه یادداشت آنلاین پلتفرم بوی به طور خودکار نوشته های شما را حتی در صورتی که در سایت عضو نباشید ذخیره می کند تا برای دفعات بعدی بتوانید نوشته های خود را بخوانید.

ابزار برگه یادداشت آنلاین چطور کار می کند؟

بسیاری از ابزارهایی که به صورت آنلاین به شما اجازه نوشتن می دهند معمولا نیاز به عضویت و یا حق پرداخت برای استفاده کردن دارند اما ابزار برگه یادداشت آنلاین پلتفرم بوی کاملا رایگان بوده و به جای هزینه کردن بر روی سرور از مرورگر کاربر به جهت ثبت اطلاعات استفاده می کند.مزیت اینکار علاوه بر امنیت بسیار بالای آن باعث افزایش سرعت سرور و همچنین استفاده سریعتر کاربر می گردد.

مرورگر شما همه اطلاعات را ذخیره می کند

درست مانند ابزار نوت پد آنلاین که در مارکت سنتر پلتفرم بوی می توانید آن را جستجو کنید ، تمام اطلاعات وارد شده همه از طریق کوکی ها در مرورگر ذخیره می شوند. مرورگر ها به سایت های درخواست دهنده یا وب اپلیکیشن ها اجازه می دهند تا در صورت نیاز اطلاعاتی را برای مدتی طولانی در مرورگر ذخیره کنند درست مانند اطلاعات ورود که شامل نام کاربری و رمز عبور کاربر می شود. به این ترتیب از دوباره کاری یا راستی آزمایی های چندباره جلوگیری شده و از همان اطلاعات ذخیره شده در دفعات بعدی یا باز کردن صفحات دیگر استفاده می شود.

ابزار برگه یادداشت تنها یک وب اپلیکیشن است

ما خودمان اینطور خواستیم که اگر اطلاعات در جایی خارج از سرور ذخیره شوند بهتر است چرا که پلتفرم بوی بیشتر یک وب سایت ارائه دهنده خدمات آفلاین است و مسئولیت اطلاعات آنلاین کاربران را به طور کامل تضمین نمی کند مگر به جز اطلاعات فروشگاه که برای خرید نرم افزار ها مورد استفاده قرار می گیرد.بدین منظور ابزار برگه یادداشت پلتفرم بوی یک برنامه یا به اصطلاح یک وب اپلیکیشن مابین کاربر و مرورگر است تا نحوه ذخیره و بازگردانی اطلاعات را فراهم کند. شما همچنین در صورت نیاز می توانید فایل متنی نوشته هایتان را از طریق برنامه دریافت کنید.

کوکی ها اطلاعات را رد و بدل می کنند

ابزار برگه یادداشت پلتفرم بوی یکبار کدهای اصلی یا اپلیکیشن خود را روی کلاینت اجرا می کند. این به این معناست که اگر اینترنت کاربر قطع شود برنامه همچنان به کار خود ادامه می دهد. این ابزار به گونه ای کدنویسی شده تا در صورت نبودن اینترنت نه اطلاعات شما از بین برود و نه کار برنامه نیمه کاره بماند. در واقع در هنگام ذخیره اطلاعات قبل از دخالت برنامه یا حتی نوشتن کاربر ، کوکی ها توسط ابزار برنامه مامور می شوند تا اطلاعات را هر چند ثانیه ذخیره کنند .پس از بستن شدن سایت و فراخوانی مجدد آن ، کوکی ها آخرین اطلاعات ذخیره شده را بازگردانی کرده و به کاربر نمایش می دهند. باز هم در اینجا قابلیت ویرایش مجدد نوشته ها میسر است و می توانید نوشته هایتان را آپدیت کنید.

تفاوت برنامه برگه یادداشت آنلاین با نوت پد آنلاین در پلتفرم بوی

هردوی این برنامه ها ابزاری برای نوشتن هستند.اما به طور خلاصه ابزار نوت پد آنلاین برای نوشتن های زیاد و ذخیره کردن نوشته ای بیش از یک عدد است اما برگه یادداشت همانطور که از اسمش پیداست تنها یک برگه بزرگ و طولانی برای یادداشت کردن اطالاعات در یک صفحه به کار می رود که البته ناگفته نماند ابزار نوت پد نیاز به عضویت در سایت هم دارد . با نوت پد آنلاین می توانید برای نوشته هایتان اسم انتخاب کرده و آنها را دسته بندی کنید اما در مقابل برگه یادداشت این قابلیت را ندارد. شما با توجه به نیازی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید.

ورود به برگه یادداشت آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

9 دیدگاه برای “معرفی ابزار برگه یادداشت آنلاین

  1. Avatar
    Yaser گفته:

    بسیار ابزار خوب و عالی بود
    ولی چرا قول یکسری ابزاری که دادید رو هنوز عملی نکردید ؟!
    نظم خودتون رو که نباید به هم بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *