دانلود برنامه ویرایش فایل Hosts ویندوز BlueLife Hosts Editor

دانلود برنامه ویرایش فایل Hosts ویندوز BlueLife Hosts Editor
دانلود برنامه ویرایش فایل Hosts ویندوز BlueLife Hosts Editor

دانلود بلولایف هاست ادیتور BlueLife Hosts Editor به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های اصلی سرورهای ویندوز را به خوبی آدرس دهی کنید. این برنامه اجازه تغییر دادن، آدرس هاست های فعال ویندوز را برای مدیریت سرور به شما می دهد و می توانید همانند یک ادیتور ساده هر نوع فایل هاستی را با آن اجرا و ویرایش کنید.

بلولایف هاست ادیتور یک نرم افزار کاربردی و بسیار ساده است که با استفاده از آن می توانید فایل های Hosts را ویرایش کنید. با دانلود بلولایف هاست ادیتور BlueLife Hosts Editor  این امکان به شما داده می شود تا آدرس هاست های مربوط به ویندوز خود را حذف کنید یا به آدرس های دلخواه خود تغییر دهید. دانلود بلولایف هاست ادیتور، برای مدیریت کردن آدرس های هاست ویندوز و جلوگیری از دسترس آنها به اینترنت بسیار موثر است

اسکرین شات برنامه BlueLife Hosts Editor
اسکرین شات برنامه BlueLife Hosts Editor

همچنین این برنامه به شما کمک می کند تا دسترسی افراد مختلف در شبکه را از فایل های اصلی هاست ویندوز خود را به خوبی کنترل کنید. برای انجام این کار کافی است وارد منوی Options شوید و گزینه Write Protected را فعال کنید، به این ترتیب دیگر هیچ فردی نمی تواند فایل های هاست شما را ویرایش کند. همچنین با دانلود BlueLife Hosts Editor می توایند برای محافظت  از خراب شدن کرک نرم افزارهای مهم نیز استفاده کنید.

دانلود برنامه ویرایش فایل Hosts ویندوز BlueLife Hosts Editor از پلتی مارکت سنتر

دانلود نسخه رایگان

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
نه اصلا
از اینکه بازخورد خود را در اختیار ما گذاشته اید متشکریم. تا بعد 🙂

5 دیدگاه برای “دانلود برنامه ویرایش فایل Hosts ویندوز BlueLife Hosts Editor

  1. Avatar
    علیه علی گفته:

    خیالش راحت رفیق، منم یه زمانی همینطور بودم. فکر می‌کردم دیگه هیچ ایده‌ای تو کله‌م نمونده، ولی بعدش فهمیدم که فقط یه کم باید مغزم رو قلقلک بدم تا دوباره راه بیفته.
    بگو ببینم سوالت چیه، شاید بتونم کمکت کنم یه جرقه خلاقانه بزنی!
    فقط یادت باشه که خلاقیت یه عضله‌ست، هر چی بیشتر ازش استفاده کنی قوی‌تر می‌شه. پس نترس و هر چقدر می‌تونی ایده‌هات رو پرورش بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *