دانلود برنامه کنترل اینترنت InternetOff

دانلود برنامه کنترل اینترنت InternetOff
دانلود برنامه کنترل اینترنت InternetOff

برنامه خاموشی اینترنت با InternetOff

دانلود برنامه اینترنت آف InternetOff به شما این امکان را می دهد تا کنترل دقیقی بر روی ترافیک اینترنت خود داشته باشید. با این نرم افزار و تنها با چند کلیک ساده می توانید اینترنت خود را به صورت موقتی یا دائم غیرفعال کنید و سپس مجددا آن را فعال کنید. همچنین امکان زمان بندی اتصال اینترنت نیز در این برنامه وجود دارد.

دانلود برنامه اینترنت آف InternetOff به شما کمک می کند تا با چند کلیک ساده و بدون انجام تنظیمات خاصی، اینترنت خودتان را برای مدتی موقت یا دائم قطع کنید. شما با استفاده از این نرم افزار ساده، می توانید بر روی ترافیک مصرفی اینترنت خود مدیریت دقیقی داشته باشید و با قرار دادن زمان استفاده در بازه های زمانی مختلف بین 5 تا 60 دقیقه، میزان مصرف اینترنت خود را کنترل کنید و از استفاده بیش از حد ترافیک اینترنت جلوگیری کنید.

اسکرین شات برنامه کنترل اینترنت InternetOff
اسکرین شات برنامه کنترل اینترنت InternetOff

روش استفاده از برنامه InternetOff

برای قطع کردن اینترنت کافی است ابتدا باید به سراغ دانلود اینترنت آف بروید و بعد از نصب برنامه، از بخش نوار اعلانات، بر روی آیکن برنامه کلیک کنید و سپس گزینه Turn off the internet را انتخاب کنید. برای فعال کردن مجدد اینترنت نیز کافی است، مجددا همین کار را انجام دهید و سپس بر روی گزینه Turn on the internet کلیک نمایید. همچنین اگر می خواهید برای امنیت بیشتر بر روی برنامه خود رمز خاصی را قرار دهید، کافی است از طریق منوی Settings به زبانه Password بروید و سپس، رمز دلخواه خود را وارد کنید و از این پس تنها افرادی که به این رمز دسترسی داشته باشند، می توانند بر روی اینترنت محیط کار شما کنترل داشته باشند.

با دانلود InternetOff کنترل کاملی بر روی تمام بخش های اینترنت مصرفی خود خواهید داشت و می توانید به صورت هوشمند زمان استفاده از اینترنت را در رایانه خود تعیین کنید.

باکس دانلود

دانلود برنامه اینترنت آف InternetOff نسخه 3.0.1.68

دانلود نسخه ویندوز

برای دانلود این نسخه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورژن : 3.0.1.68

دانلود برنامه InternetOff

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

4 دیدگاه برای “دانلود برنامه کنترل اینترنت InternetOff

  1. Avatar
    rojan shb 21 گفته:

    این برنامه اینترنت دانلود منیجر نسخه کرک شده اش رو هم بزارید واقعا لازم دارم
    مرسی از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *