سرویس چت جی پی تی راه اندازی شد

راه اندازی بخش چت جی پی تی
راه اندازی بخش چت جی پی تی

 

چت جی تی پی در پلتفرم بوی!

این یک مقاله آموزشی یا صحبت درباره ویژگی های این ربات نیست، بلکه سرویس چت جی پی تی هرچیزی را درباره این سرویس هوش مصنوعی به شما ارائه میدهد. از روش های ثبت نام، دریافت Api، ثبت درخواست بدون ثبت نام، آخرین تغییرات و به روز رسانی ها و هرچیز دیگری …

ما تلاش کردیم تا هر خبر و آموزش یا خدماتی که بشود از سمت ما برای راحتی شما کاربران مورد استفاده قرار گیرد را گردآوری کنیم.

درباره چت جی پی تی

چت جی پی تی یا ChatGPT یک هوش مصنوعی پرسش و پاسخ است که توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده است. این هوش مصنوعی به منظور پردازش زبان طبیعی و پاسخ به سوالات انسان‌ها توسعه داده شده است.

ChatGPT بر اساس معماری Transformer ساخته شده است که به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های پردازش زبان طبیعی شناخته می‌شود. این هوش مصنوعی با توجه به متن سوال و کلمات کلیدی، تلاش می‌کند پاسخ مناسبی را ارائه کند. این هوش مصنوعی با داشتن داده‌های بسیار زیاد و آموزش دیدن بر روی آن‌ها، توانسته است تا پاسخ‌هایی به سوالات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

هدف اصلی این هوش مصنوعی بهبود کیفیت و سرعت پاسخ‌دهی به سوالات کاربران است. به همین دلیل، ChatGPT برای پاسخ به سوالات متنوعی مانند سؤالات فنی، علمی، روانشناسی، ریاضی، مذهبی، تاریخی و… استفاده می‌شود.

چگونه از این بخش استفاده کنیم؟

چت جی پی تی چیست ؟
چت جی پی تی چیست ؟

برای استفاده از سرویس میتوانید وارد بخش مارکت سنتر شده و در قسمت ابزارهای آنلاین پلتفرم بوی بخش چت جی تی پی را انتخاب کنید. این یک صفحه مرجع برای دسترسی به کلیه بخش های این سرویس در وب سایت پلتفرم بوی می باشد.همچنین برای سهولت و راحتی استفاده شما کاربران ما یک مقاله کامل درباره آموزش و ثبت نام چت جی تی پی نوشته ایم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *