بهترین لوگو تم های سال ۱۳۹۹

پلتی لوگو برای هر مناسبتی که روز آن فرابرسد یک لوگو جدید طراحی می کند و آن را در قسمت های مختلف سایت به نمایش می گذارد . این لوگو ها به محض رسیدن به تاریخ درج شدنشان به طور خودکار بر روی لوگو منوی بالای سایت و صفحه اصلی قرار می گیرند . تیم طراحی لوگو تم پلتفرم بوی تاکنون صدها لوگوی مختلف برای مناسبت ها ، رویدادها و اتفاقات مهم روز دنیا را طراحی کرده که در بخش صفحه اصلی آرشیو لوگو تم ها می توانید آنها را مشاهده کنید . در سال ۱۳۹۹ ما تعداد بسیار زیادی درخواست طراحی لوگو و حتی تعدادی لوگو از پیش طراحی شده هم دریافت کردیم که علاقه مندان به این بخش ما را همراهی کردند که از آنها بسیار سپاسگذاریم . در این مقاله قصد داریم که بهترین لوگوتم هایی که در سال ۱۳۹۹ در وب سایت ما منتشر شده است را به شما معرفی کنیم .

لیست برترین لوگو تم های سال ۱۳۹۹

پس از سالی که گذشت به دلیل زیاد شدن آرشیو لوگوها تصمیم گرفتیم تا از بچه های تیم طراح بخواهیم تا در یک نظر سنجی شرکت کنند . در این نظرسنجی از بین بد ، خوب و عالی برای هر لوگو یکی را باید انتخاب می کردند و سرانجام تعدادی که عالی بوده اند را جهت نمایش شما دوستان و همراهان عزیز گردآوری کردیم . در ادامه می توانید ۵ مورد از بهترین لوگو تم هایی که بیشتر رای را آورده اند از آخر به ابتدا ببینید.

رتبه پنجم با ۳ رای عالی

این لوگو برای روز نیروی دریایی ایران طراحی شده است که توانست در رتبه پنجم با ۳ رای عالی قرار بگیرد.

رتبه چهارم با ۵ رای عالی

این لوگو برای روز جهانی معلولین طراحی شده است که با ۵ رای عالی در رتبه چهارم لیست ما قرار گرفت .

رتبه سوم با ۶ رای عالی

لوگویی که برای قانون ملی شدن صنعت نفت ایران طراحی شد با ۶ رای عالی در رتبه سوم قرار گرفت .

رتبه دوم با ۷ رای عالی

لوگوی روز مهندس با هفت رای عالی در دومین رتبه برتر ما قرار گرفت .

رتبه اول با ۹ رای عالی

برنده ما لوگوی طراحی شده برای روز حسابدار است که در روز پانزدهم آذر سال ۱۳۹۹ بر روی سایت پلتفرم بوی قرار گرفت . این لوگو به دلیل ارتباط زیاد با مناسبت این روز و خلاقیتی که در طراحی آن انجام شده است ، توانست ۹ رای عالی را بدست بیاورد .

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

1 دیدگاه برای “بهترین لوگو تم های سال ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *