لوگوتم های منتخب سال 1400

امسال بر خلاف سال گذشته ، لوگوتم های تکراری ساخته نشدند.مثلا در سال گذشته برای هر رویداد تقویم جلالی ما یک لوگو طراحی میکردیم.اما امسال فقط به مهمترین ها و البته کمی هم به رویدادهای دیگر نقاط جهان پرداختیم. همینطور به اتفاقات مهمی که در خبرها می شنیدیم و ثبت می شد. هرکدام از آنها یک باز طراحی مجدد بود ولی بسیاری از لوگوهای تکراری دیگر منتشر نشد. همچنین ما چون از مرداد سال 99 شروع به کار کردیم به همین خاطر بسیاری از لوگوهای سایت پیش از این تاریخ در سایت درج نمی شد.پس قسمتی از لوگوهای 1400 به این لوگوهای تقویم اختصاص داده شد.

اما از همه ی این مسائل که بگذریم طبق روال هر سال ما تعدادی لوگوتم را به عنوان برترین لوگوتم های وب سایت معرفی میکنیم.پارسال برنده ما لوگوی طراحی شده برای روز حسابدار بود که در روز پانزدهم آذر سال ۱۳۹۹ بر روی سایت پلتفرم بوی قرار گرفت . این لوگو به دلیل ارتباط زیاد با مناسبت این روز و خلاقیتی که در طراحی آن انجام شده است ، توانست ۹ رای را بدست بیاورد.امسال هم طراحی ها بسیار دقیق تر و زیباتر انجام شده بودند و برای همه ما سخت بود که به کدام یک از آنها بیشترین رای را بدهیم. اما بلاخره رای گیری هرچه که بود تمام شد و دوست داریم در این روزهای باقیمانده آخرسال نتایج را اعلام کنیم.

برترین لوگوتم های سال 1400

لوگوتم پلتفرم بوی امسال شاهد لوگوهای بسیار زیادی بود که بر اساس آرایی که دوستان و همکاران پلتفرم بوی به آنها داده اند این لوگوها را رتبه بندی کردیم.

رتبه پنجم لوگوتم روز جهانی کارگر

لوگو پلتفرم بوی

این لوگو به مناسبت روز جهانی کارگر در وب سایت قرار گرفت. این لوگو توانست 4 رای مثبت بگیرد.

رتبه چهارم لوگوتم المپیک زمستانی 2020

 

لوگو پلتفرم بوی

این لوگو به مناسبت المپیک تابستانی ۲۰۲۰ که یک رویداد چند ورزشی بین‌المللی در شهر توکیو ژاپن است بر روی سایت قرار گرفت . این لوگو 6 رای مثبت گرفت.

رتبه سوم لوگوتم چهارمین جشن سینمای بزرگ ایران

این لوگو به مناسبت چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که بر روی سایت قرار گرفت. این لوگوتم 8 رای مثبت آورد.

رتبه دوم لوگوتم لوگو زمستانی

این لوگو به مناسبت اولین بارش برف 1400 تهران در تاریخ 1 دی ماه بر روی سایت قرار گرفت و توانست 9 رای مثبت بیاورد.

رتبه اول لوگوتم و برنده سال 1400

این لوگوتم به مناسبت تعطیلات سنتی مردم چین بر روی سایت قرار گرفت.این لوگوتم توانست 12 رای مثبت رتبه یک امسال ما شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
نه اصلا
از اینکه بازخورد خود را در اختیار ما گذاشته اید متشکریم. تا بعد 🙂

1 دیدگاه برای “لوگوتم های منتخب سال 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *