ایده نقاشی با آبرنگ

 

ایده نقاشی به آبرنگ
ایده نقاشی به آبرنگ

با آبرنگ چه نقاشی هایی میتوان کشید ؟

گزینه اول همین تصویر برگ است. چرا کار را سخت کنیم ! یک ایده خوب و زیبا کشیدن یک برگ درخت است.در اینجا تعداد زیبای ایده برای نقاشی با آبرنگ برایتان گردآوری کرده ایم.

از میان فضاهای بیرونی یک نقاشی از برگ درخت را با آبرنگ شروع به کشیدن کنید.برگ با آبرنگ آنقدر زیبا می شود که این آثار هنری بدون نیاز به آب دادن روزانه، رنگ سبزی به خانه شما می بخشد. برگ مورد علاقه خود را به آرامی با مداد ترسیم کنید، سپس با رنگ های آبرنگ خود به آن جان و تازگی بدهید. می توانید از آب برای تغییر تیرگی رنگ خود برای ایجاد یک افکت سه بعدی مانند مثل تصویر بالا استفاده کنید.

نقاشی کهکشان با آبرنگ

نقاشی کهکشان با آبرنگ
نقاشی کهکشان با آبرنگ

جهان خود را با نقاشی کهکشانی آبرنگی بسازید! به سادگی از یک برس موی سر استفاده کنید تا آب را به طور مساوی روی یک تکه کاغذ پخش کنید، سپس روی آن را با آبرنگ رنگ کنید. پس از خشک شدن پس‌زمینه، رنگ اکریلیک سفید را روی آن بزنید تا آسمانی پر از ستاره ایجاد کنید. شاید باورش سخت باشد ولی تصویر بالا کاملا با آبرنگ کشیده شده است.

گل ها ایده خوبی برای نقاشی با آبرنگ هستند

نقاشی گل با آبرنگ آنقدر که فکر می کنید سخت نیست. آبرنگ سبکی است که ابتدا یک تصویر پرت و پلای رنگی را در ذهنتان مجسم میسازد ولی در واقعیت اگر به ظرافت و با دقت قلم را روی کاغذ بکشید می بینید نتیجه بهتر از آنی خواهد شد که تصور میکردید. شما می توانید اثر هنری خود را بر اساس یک گل از باغ یا حیاط خانه و یا حتی دسته گلی که گرفته اید انتخاب کنید. گل های لاله، گل رز یا ماگنولیا ایده های عالی برای شروع هستند زیرا گلبرگ های پهنی دارند که رنگ آمیزی آنها بسیار سرگرم کننده است.

ایده نقاشی گل با آبرنگ
ایده نقاشی گل با آبرنگ

 

با آبرنگ ماه بکشید

نقاشی ماه با آبرنگ
نقاشی ماه با آبرنگ

به ظاهر سخت ولی برعکس خیلی آسان است.اگر می‌خواهید ایده نقاشی فراتر از محیط های اطرافتان باشد، یک نقاشی آبرنگ با منظره ماه بکشید. با حرکت دادن درست آب، می توانید طیف وسیعی از اثرات فضایی مانند مثل ابرهای چرخان و دهانه های پر از دود را ایجاد کنید. ابتدا با تمرین روی کاغذ دیگری با رنگ های خود آشنا شوید سپس با مخلوطی از رنگ های مشکی و سفید آبرنگ ببینید چه طرح هایی را در می آورید. پیشنهاد میکنیم ابتدا یک دایره از کاغذ را برش دهید.

منظره کوه با آبرنگ

یکی دیگر از ایده های آبرنگی که دوست داریم صحنه های کوهستانی است.خود کوه با تلفیق رنگ مشکی، قهوه ای، سفید و سیاه کشیده می شود. آبرنگ هم که خوراک تلفیق رنگهاست، با مجموعه آبرنگ خود فرم اولیه کوه را با رنگها ترکیب کنید. اگر با آبرنگ تازه کار هستید، ابتدا آموزش نقاشی کوهستانی را یاد بگیرید چرا که اول باید مقداری از طرح نقاشی را اتود بزنید. سپس شروع به کشیدن طرح نهایی کنید.

کشیدن تصویر کوه با آبرنگ
کشیدن تصویر کوه با آبرنگ

طرح های مفهومی با آبرنگ

با بازی با رنگ ها، اشکال و جلوه های مختلف، نقاشی آبرنگ منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.کافیست رنگ ها را مخلوط کنید یا به کاغذ با قلمو ضربه بزنید. با این روش ایده های مفهومی زیادی سراغتان می آید فقط مراقب باشید کاغذ ها را اسراف نکنید.

طرح های مفهومی با آبرنگ
طرح های مفهومی با آبرنگ

کشیدن دریا و دریاچه با آبرنگ

اقیانوس را با خود به خانه بیاورید. نقاشی با آبرنگ وسیله ای عالی برای خلق مناظر دریایی است. برای ایجاد عمق و جلوه های مختلف، با ترکیب رنگ های آبی و سبز بازی کنید و مقادیر متفاوتی آب اضافه کنید. مانند خود اقیانوس، این ایده آبرنگ می تواند به شما کمک کند تا آرام و آرام شوید.

کشیدن دریا و دریاچه با آبرنگ
کشیدن دریا و دریاچه با آبرنگ

ایده نقاشی پرنده با آبرنگ

نقاشی کبوتر با آبرنگ
نقاشی کبوتر با آبرنگ

یکی از سخت ترین ایده های آبرنگی همین است.پرنده ها جزئیات زیادی دارند و باید با دقت کشیده شوند. پرندگان با پرهای زیبا و رنگ های پر جنب و جوش خود سوژه ای عالی برای نقاشی با آبرنگ هستند. می توانید پرنده خود را با دست بکشید یا آن را از روی یک تصویر ابتدا بررسی کنید. پس از اتمام اتود زنی از آبرنگ های خود برای تزئین نقاشی شاهکار خود استفاده کنید. برخی از پرندگان مورد علاقه ما برای نقاشی عبارتند از مرغ مگس خوار، لوریکت و ماکائو.

کشیدن کشتی با آبرنگ

با یک نقاشی آبرنگ دریایی وارد یک سفر دریایی پر ماجرا شوید. انواع مختلفی از قایق ها برای انتخاب وجود دارد که میتوانید آنها را نقاشی کنید،برای پیدا کردن تصویر قایق می توانید در اینترنت جستجو کنید یا کتابی را ورق بزنید تا یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. توصیه می کنیم ابتدا قایق و خط افق خود را ترسیم کنید، سپس از آبرنگ های خود برای عمق و رنگ استفاده کنید.

ایده کشیدن نقاشی کشتی با آبرنگ
ایده کشیدن نقاشی کشتی با آبرنگ

و در پایان …

چه یک هنرمند باتجربه باشید و چه تازه کار، امیدواریم این ایده ها به شما الهام بخشیده باشد تا یکبار دیگر دنیای نقاشی آبرنگ را کشف کنید. اجازه ندهید چیزی مانع شما شود و در پایان اگر می‌خواهید نقاشی‌هایتان را با ما در هنرکده پلتفرم بوی به اشتراک بگذارید.

ایده های نقاشی بیشتر

توسط تیم هنرکده پلتفرم بوی 🎨💗

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی موزیک های سایت به دلیل به روز رسانی زیرساخت ها در حال بارگذاری می باشند. در صورت پخش نشدن صداها ساعاتی دیگر امتحان فرمایید.