لیست بازی های ویدیویی درباره مصر باستان

تِندایو محصول جدید وب سایت پلتفرم بوی است که به میلیون ها پرسش دسته های مختلف حوزه فناوری دیجیتال پاسخ داده است. اعلامیه حریم خصوصی تِندایو - همچنین در انتهای همین صفحه از میزان رضایت خود از پاسخ ربات هوش مصنوعی تندایو را اعلام بفرمایید.

برای شروع پرسش جدید از این لینک اقدام کنید.

سوال: لیست بازی های ویدیویی درباره مصر باستان

مصر باستان یک موضوع محبوب برای بازی‌های ویدیویی بوده است. این تمدن باستانی با تاریخ و فرهنگ غنی خود، منبع الهام‌بخشی برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها بوده است. در اینجا برخی از بهترین بازی‌های ویدیویی درباره مصر باستان آورده شده است:

  • Assassin’s Creed: Origins (2017): این بازی اکشن ماجراجویی در مصر باستان جریان دارد و داستان بایک، یک جنگجوی مصری را روایت می‌کند که برای آزادی مردمش علیه امپراتوری روم می‌جنگد.
  • Forgotten Sands (2012): این بازی پلتفرمر در مصر باستان جریان دارد و داستان شاهزاده شاهرخ، پسر فرعون را روایت می‌کند که برای نجات پدرش از شیطانی به نام تارتاروس می‌جنگد.
  • Imhotep: Tomb of the Pharaoh (1997): این بازی ماجراجویی در مصر باستان جریان دارد و داستان ایمهوتپ، یک دانشمند مصری را روایت می‌کند که برای نجات مصر از دست یک نفرین اهرام می‌جنگد.
  • Legacy of Egypt (2002): این بازی استراتژی در مصر باستان جریان دارد و بازیکنان را در نقش یک فرعون قرار می‌دهد که باید برای کنترل مصر باستان با سایر فرعون‌ها بجنگد.
  • The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (2008): این بازی اکشن ماجراجویی در مصر باستان جریان دارد و داستان ریک اوکانل، یک باستان‌شناس را روایت می‌کند که برای نجات پسر خود از دست امپراتور چین می‌جنگد.
  • Tomb Raider: The Last Revelation (1999): این بازی ماجراجویی در مصر باستان جریان دارد و داستان لارا کرافت را روایت می‌کند که برای پیدا کردن گنجینه آتلانتیس به مصر سفر می‌کند.
  • Zelda II: The Adventure of Link (1987): این بازی نقش‌آفرینی در مصر باستان جریان دارد و داستان لینک را روایت می‌کند که برای نجات شاهزاده خانم Zelda از دست زامبی‌ها می‌جنگد.

اینها تنها چند نمونه از بازی‌های ویدیویی درباره مصر باستان هستند. بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که در این زمینه ساخته شده‌اند.

بازی های بیشتر

در زیر لیستی از بازی‌های ویدیویی درباره مصر باستان آمده است که در آنها می‌توانید به ماجراجویی‌ها و داستان‌های مرتبط با فرهنگ، تاریخ و تمدن مصر باستان پی‌برید:

  1. Assassin’s Creed Origins: این بازی در مصر باستان و در زمان تأسیس بریتانیای علوم مخفیگری روایت می‌شود. شما نقش یک قاتل حرفه‌ای به نام Bayek را بازی می‌کنید و به کاوش در منطقه باستانی مصر، مبارزه با دشمنان و کشف رازهای تاریخی می‌پردازید.
  2. Pharaoh: این بازی استراتژیک سیم‌سیتی ساخت و مدیریت تاجری در دوران پیشین از مصر باستان است. شما باید شهرها، کشاورزی، تجارت و تمدن را در مصر باستان مدیریت کنید.
  3. Cleopatra: Queen of the Nile: این بازی گسترش محتوا برای بازی سیم‌سیتی Pharaoh می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا تحت حکومت کلئوپاترا، فرمانروایی را در مصر باستان بر عهده بگیرید.
  4. Egypt: Old Kingdom: این بازی استراتژیک به شما اجازه می‌دهد که به عنوان یک پادشاه در مصر باستان حکومت کنید، امپراتوری خود را توسعه دهید و تصمیم‌هایی درباره اقتصاد، فرهنگ و نظام اجتماعی بگیرید.
  5. Immortal Cities: Children of the Nile: این بازی نیز در سبک سیم‌سیتی می‌باشد و شما را به دوران فرعونی‌های مصر باستان می‌برد. شما باید شهرها را مدیریت کنید و جامعه‌های مصری را به رشد و ازدیاد ببرید.
  6. Ankh Series: این مجموعه از بازی‌های ماجراجویی در قالب کمدی به دوران فرهنگ مصر باستان می‌پردازد و شما را در ماجراهایی مشتاقانه و جذاب در این تمدن قرار می‌دهد.
  7. Curse of the Pharaoh: Napoleon’s Secret: این بازی معمایی و ماجراجویی را با داستانی مبتنی بر مصر باستان و حضور ناپلئون به شما ارائه می‌دهد.
  8. Egyptian Settlement: Colossal Chaos: در این بازی استراتژیک، شما باید شهرها و قلعه‌ها را در مصر باستان بسازید و مدیریت کنید تا تمدن باستانی را ایجاد کنید.
  9. Rise of the Pharaoh: این بازی در زمان فرهنگ مصر باستان و جنگ‌های میان امپراتوری‌ها رخ می‌دهد. شما باید امپراتوری‌تان را به تمدنی بزرگ تبدیل کنید.
  10. Egypt: The Prophecy – Part 1: The Fate of Ramses: این بازی ماجراجویی به شما اجازه می‌دهد به دوران رامسس دوم، پادشاه مصر، سفر کنید و رازهای تاریخی را کشف کنید.

این تنها چند نمونه از بازی‌های ویدیویی مرتبط با مصر باستان هستند. لطفاً قبل از خرید یا انتخاب هر بازی، نقد و بررسی‌های مختلف را مطالعه کرده و با محتوا و ژانر آن آشنا شوید تا مطمئن شوید که با بازی مناسبی روبرو هستید.

هرچه بیشتر بدانید بهتر است🔸⚡❔❕

تِندایو پرسش شبکه اجتماعی

روش رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام

تِندایو پرسش سخت افزار

اجزای چیپست موبایل و نحوه کارکردش

تِندایو پرسش شبکه اجتماعی

شرایط گرفتن تیک scam در پروفایل تلگرام

تِندایو پرسش برنامه نویسی

چرا گوگل Go را توسعه داد؟

تِندایو پرسش آی تی پرسش ترفند

برنامه پیش بینی باران 5 تا 6 ساعت قبل

تِندایو پرسش آی تی پرسش نرم افزار

حذف سطرهای خالی اکسل

تِندایو پرسش برنامه نویسی

نمایش وبکم در پس زمینه با پاراگراف
tendaiwo

تِندایو، پرسش از دنیای آی تی

خیلی سوالات زیادی داریم که باید به همه آنها پاسخ داده شود.سوالاتی بسیاری در زمینه نرم افزار، سخت افزار،سایت، سئو، برنامه نویسی و ... که تِندایو جوابشان را میداند.

"تندایو" (Tendaiwo) که به معنی "حرکت به سوی پیشرفت" در زبان شونا، یکی از زبان‌های محلی زیمبابوه است، یکی از اسامی آفریقایی با معنی بسیار جالب است. این نام، نشان دهنده روحیه‌ی پیشرفت، بهبود و تلاش در زندگی است.با بیشتر دانستن، تلاش کنید و به خواسته هایتان برسید.

شما هم میتوانید سوالتان را بپرسید تا پس از پاسخ دهی توسط تندایو در دسته موردنظر ثبت شود.برای ورود به بخش اصلی میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تِندایو، پرسش از دنیای آی تی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
نه اصلا
از اینکه بازخورد خود را در اختیار ما گذاشته اید متشکریم. تا بعد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *