یه لیست از سریال های روانشناسی

تِندایو محصول جدید وب سایت پلتفرم بوی است که به میلیون ها پرسش دسته های مختلف حوزه فناوری دیجیتال پاسخ داده است. اعلامیه حریم خصوصی تِندایو - همچنین در انتهای همین صفحه از میزان رضایت خود از پاسخ ربات هوش مصنوعی تندایو را اعلام بفرمایید.

برای شروع پرسش جدید از این لینک اقدام کنید.

سوال: یه لیست از سریال های روانشناسی با نمره بالا بده

آقای ربات (Mr. Robot):این سریال درام روانشناختی، داستان الیوت آلدرسون، یک هکر و مهندس کامپیوتر منزوی را دنبال می کند که از اضطراب اجتماعی و افسردگی رنج می برد. او درگیر یک گروه هکتیویسم زیرزمینی می شود که قصد دارد یک شرکت بزرگ را از بین ببرد. این سریال به دلیل کاوش عمیق در سلامت روان، هویت و جامعه مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

  • شکارچی ذهن (Mindhunter):این سریال جنایی واقعی، داستان دو مامور اف‌بی‌آی را دنبال می‌کند که در دهه 1970 با قاتلان زنجیره‌ای مصاحبه می‌کنند تا الگوهایی در جنایات آنها پیدا کنند و نحوه دستگیری آنها را بیاموزند. این سریال به دلیل روایت جذاب و بینش آن در مورد ذهن تاریک قاتلان مورد تحسین قرار گرفته است.
  • کارآگاه حقیقی (True Detective):این سریال آنتولوژی جنایی، هر فصل داستان کارآگاهان متفاوتی را دنبال می کند که در حال بررسی یک جنایت جدید هستند. این سریال به دلیل داستان‌های پیچیده، شخصیت‌های توسعه‌یافته و فیلمبرداری خیره‌کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفته است.
  • فرار از زندان (Prison Break):این سریال درام هیجان‌انگیز، داستان مایکل اسکافیلد را دنبال می‌کند، یک مرد بی‌گناه که به جرم قتل به زندان محکوم می‌شود. او نقشه‌ای دقیق برای فرار از زندان و پاک کردن نام خود طراحی می‌کند. این سریال به دلیل هیجان، تعلیق و غافلگیری‌هایش مورد تحسین قرار گرفته است.
  • بریکینگ بد (Breaking Bad):این سریال درام جنایی، داستان والتر وایت، یک معلم شیمی دبیرستان را دنبال می‌کند که پس از ابتلا به سرطان ریه، برای تامین مخارج خانواده‌اش به تولید و فروش متامفتامین روی می‌آورد. این سریال به دلیل داستان قوی، بازی‌های فوق‌العاده و کاوش در موضوعات اخلاقی مورد تحسین قرار گرفته است.
  • The Sopranos:این سریال درام جنایی، داستان تونی سوپرانو، یک ارباب مافیای نیوجرسی را دنبال می‌کند که با مشکلات زندگی خانوادگی و زندگی جنایتکارانه خود دست و پنجه نرم می‌کند. این سریال به دلیل واقع‌گرایی، شخصیت‌های پیچیده و طنز تیره‌اش مورد تحسین قرار گرفته است.
  • The Wire:این سریال درام جنایی، داستان زندگی در بالتیمور، مریلند را از دیدگاه پلیس، موادفروشان و سیاستمداران روایت می‌کند. این سریال به دلیل واقع‌گرایی، شخصیت‌های پیچیده و بررسی مسائل اجتماعی مورد تحسین قرار گرفته است.
  • Twin Peaks:این سریال رمزآلود، داستان مأمور اف‌بی‌آی را دنبال می‌کند که برای تحقیق در مورد قتل لورا پالمر، دختری دبیرستانی به شهر توین پیکس سفر می‌کند. این سریال به دلیل لحن سورئالیستی، شخصیت‌های عجیب و غریب و رازهایش مورد تحسین قرار گرفته است.
  • شرلوک (Sherlock):این سریال جنایی، بازخوانی مدرن داستان‌های شرلوک هولمز است. این سریال به دلیل بازی‌های بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن، داستان‌های هوشمندانه و به‌روزرسانی مدرن شخصیت‌های کلاسیک مورد تحسین قرار گرفته است.
  • Black Mirror:این سریال آنتولوژی علمی تخیلی، داستان‌هایی را در آینده‌ای نزدیک روایت می‌کند که در آن فناوری تأثیر عمیقی بر زندگی انسان گذاشته است. این سریال به دلیل کاوش‌هایش در مورد خطرات بالقوه فناوری، داستان‌های تامل‌برانگیز و فرمت بصری منحصربه‌فردش مورد تحسین قرار گرفته است.

همچنین در پلتفرم بوی میتوانید فهرست 100 فیلم درباره کامپیوتر و هک هم مشاهده کنید. همچنین فهرست موسیقی های برتر سینما هم در فهرست 250 تایی پلتفرم بوی قرار دارد.

هرچه بیشتر بدانید بهتر است🔸⚡❔❕

تِندایو پرسش شبکه اجتماعی

روش رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام

تِندایو پرسش سخت افزار

اجزای چیپست موبایل و نحوه کارکردش

تِندایو پرسش شبکه اجتماعی

شرایط گرفتن تیک scam در پروفایل تلگرام

تِندایو پرسش برنامه نویسی

چرا گوگل Go را توسعه داد؟

تِندایو پرسش آی تی پرسش ترفند

برنامه پیش بینی باران 5 تا 6 ساعت قبل

تِندایو پرسش آی تی پرسش نرم افزار

حذف سطرهای خالی اکسل

تِندایو پرسش برنامه نویسی

نمایش وبکم در پس زمینه با پاراگراف

 

tendaiwo

تِندایو، پرسش از دنیای آی تی

خیلی سوالات زیادی داریم که باید به همه آنها پاسخ داده شود.سوالاتی بسیاری در زمینه نرم افزار، سخت افزار،سایت، سئو، برنامه نویسی و ... که تِندایو جوابشان را میداند.

"تندایو" (Tendaiwo) که به معنی "حرکت به سوی پیشرفت" در زبان شونا، یکی از زبان‌های محلی زیمبابوه است، یکی از اسامی آفریقایی با معنی بسیار جالب است. این نام، نشان دهنده روحیه‌ی پیشرفت، بهبود و تلاش در زندگی است.با بیشتر دانستن، تلاش کنید و به خواسته هایتان برسید.

شما هم میتوانید سوالتان را بپرسید تا پس از پاسخ دهی توسط تندایو در دسته موردنظر ثبت شود.برای ورود به بخش اصلی میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تِندایو، پرسش از دنیای آی تی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
نه اصلا
از اینکه بازخورد خود را در اختیار ما گذاشته اید متشکریم. تا بعد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *